اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آغاز تمرینات ملوان برای فصل جدید لیگ

تمرینات باشگاه ملوان بندرانزلی نماینده گیلان در لیگ آزادگان از امروز آغاز می‌شود.

آغاز تمرینات ملوان برای فصل جدید لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تمرینات تیم فوتبال بزرگسال ملوان از امروز از ساعت ۱۸ عصر در زمین اختصاصی ملوان واقع در مجموعه نیروی دریایی حسن رود، زیر نظر مازیار زارع آغاز می‌گردد.

ملوان بندرانزلی که پس از پایان فصل نتوانست به لیگ برتر صعود کند و از دست یافتن به این مهم بازماند تلاشش را برای حضور در فینال جام حذفی و کسب عنوان در این جام که سابقه خوبی در قهرمانی آن دارد انجام داد که از صعود به فینال بازماند ولی تنها تیمی از لیگ آزادگان بود که توانست به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند.

پس از پایان تمام مسابقات زمزمه‌هایی از جدایی مدیرعامل و کادر فنی این تیم به گوش می‌رسید که با نامه خداحافظی پژمان نوری همراه شد و مهر تأییدی بر این شایعات بود ولی هیات مدیره باشگاه خیلی زود وارد عمل شد و تلاشش را برای حفظ پژمان نوری انجام داد و از وی حمایت کرد نوری نیز مازیار زارع دوست قدیمی‌اش را در جایگاه سرمربی گری ابقا کرد و به‌این‌ترتیب ثبات در کادر فنی مدیریتی باشگاه ملوان ادامه‌دار است.

ملوان تاکنون توانسته با تمدید بازیکنان توانمند فصل پیشش همانند رضا حیدری دروازه‌بان آماده خود، آرمین انبساطی هافبک پرتلاش، محمد مهری مهاجم توانمند، میعاد یزدانی هافبک گذشته تیم‌های سپیدرود و داماش و حافظ یعقوبی بازیکن مستعد کارخانه بازیکن سازی آکادمی ملوان سعی بر ثبات برای فصل آینده دارد.

ملوان در فصل گذشته بهترین عملکرد را در بین باشگاه‌های گیلانی داشت و توانست با ۴۶ امتیاز در رتبه یازدهم قرار بگیرد و با تیم قهرمان تنها ۱۴ امتیاز اختلاف داشت و اگر یک سری از ناملایماتی‌ها گریبان این تیم را نمی‌گرفت قطعاً یکی از تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر بود.

شهرداری آستارا و چوکا تالش هم نمایندگان استان در لیگ آزادگان بودند که چوکا نتوانست در لیگ یک باقی بماند و به دسته دو سقوط کرد اما تیم خوب و توانمند شهرداری آستارا توانست یک‌فصل دیگر حضورش را در لیگ دسته یک تمدید کند.

به گزارش فارس، ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا در فصل پیش رو نمایندگان استان گیلان در لیگ دسته یک فوتبال هستند که امید است با عملکرد خوب خود برای ارتقا جایگاه فوتبال گیلان در سطح کشور تلاش کنند و به لیگ برتر ایران صعود کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول