اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واحد تولید محصولات گلخانه‌ای در شاهرود افتتاح شد

واحد تولید محصولات گلخانه‌ای هم‌زمان با هفته دولت در شاهرود به بهره‌برداری رسید.

واحد تولید محصولات گلخانه‌ای در شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز مراسم افتتاح واحد تولید محصولات گلخانه‌ای در شاهرود به‌صورت مجازی و با حضور استاندار سمنان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و دیگر مسؤولان بخش کشاورزی برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود درباره برخی از ویژگی‌های این پروژه بخش کشاورزی اظهار کرد: این گلخانه در روستای بسطام و برای کشت محصولات سبزی و صیفی احداث شده است.

علی‌اصغر حجی گفت: مساحت کل پروژه گلخانه‌ای که در روستای بسطام و هم‌زمان با هفته دولت افتتاح می‌شود، سه هزار مترمربع است.

وی با بیان اینکه مجموع سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای راه‌اندازی این واحد ۱۲ میلیارد ریال است، تصریح کرد: بخشی از این سرمایه از طریق تسهیلات تأمین‌ شده و بقیه آورده شخصی سرمایه‌گذار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود گفت: هفت میلیارد ریال از مجموع سرمایه‌گذاری، آورده متقاضی و پنج میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات طرح توسعه کشاورزی تأمین شده است.

حجی خاطرنشان کرد: میزان اشتغال در نظر گرفته‌شده برای این واحد گلخانه‌ای شامل دو نفر اشتغال مستقیم، هفت نفر اشتغال غیرمستقیم، ۴۵ نفر اشتغال موقت و تثبیت اشتغال برای دو نفر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود بیان کرد: با بهره‌برداری از این واحد گلخانه‌ای ۱۵ خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فارس؛ هم‌زمان با هفته دولت ۴۳ پروژه عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان با صرف اعتباری معادل ۵۰۴ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول