اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نظمی: نیت امام جمعه تبریز کمک به تیم تراکتور است/ به باشگاه ذوب‌آهن هشدار دادیم

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: جناب آقای حجت‌الاسلام آل‌هاشم نیز از فضای مجازی گلایه داشتند و گفتند «حرف‌هایی که از قول بنده در فضای هواداری منتشر شده، کاملا برعکس بوده است».

نظمی: نیت امام جمعه تبریز کمک به تیم تراکتور است/ به باشگاه ذوب‌آهن هشدار دادیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جمشید نظمی در مورد آخرین وضعیت تیم تراکتور در برنامه موج فوتبال شبکه استان اظهار داشت: بازیکنی مدعی تعصب به تراکتور است اما وفاداری که از آن دم می‌زند را در عمل از او نمی‌بینیم و مسائل مالی یک سری از مشکلات را ایجاد می‌کند. 

وی با تائید اینکه سعید واسعی در کنار تیم است، گفت: حبیب فرعباسی دچار اشتباه محاسباتی شده و زمانی که متوجه مذاکره او با ذوب‌آهن شدیم، نامه نوشتیم و به آنها هشدار دادیم ما نسبت به این قرارداد شکایت کردیم و پیگیر احقاق حق باشگاه تراکتور هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: کلمه هوادار برای خیلی‌ها به یک سپر تبدیل شده است. یک سری‌ها حتی زمانی که اخبار خوبی از باشگاه به آنها می‌دهیم، به نام هوادار به زنوزی فحاشی می‌کنند که این کار به نام هواداران تراکتور نوشته می‌شود. 

پنجشنبه هفته گذشته با یک شرکت بومی قراردادی امضا کردیم که تعداد هفت هزار دستگاه کارتخوان به نام باشگاه تراکتور در اختیار فروشگاه‌های مختلف قرار بدهد و درصدی از تراکنش‌های این دستگاه‌ها به باشگاه تراکتور برسد. با این حال باز هم شاهد یک سری از کارها از سوی برخی افراد بودیم. 

نظمی به دیدارش با امام جمعه تبریز اشاره کرده و عنوان کرد: جناب آقای حجت‌الاسلام آل‌هاشم نیز از این فضا گلایه داشتند و گفتند «حرف‌هایی که از قول بنده در فضای هواداری منتشر شده، کاملا برعکس بوده است»، نیت ایشان کمک به تراکتور است و در این راستا نیز اعلام آمادگی کردند. 

وی گفت: فضای خوبی از باشگاه جلوه نداده‌ایم و بازیکن را قبل از حضور در تراکتور پشیمان می‌کنند. 

نظمی در مورد پیشنهاد اخیر باشگاه مس‌سونگون هم اظهار داشت: رئیس هیات مدیره مس‌سونگون تماسی با من داشت و خواستار برگزاری جلسه شد که روز سه‌شنبه و یا چهارشنبه با ایشان جلسه‌ای برگزار می‌کنیم. هر کسی که برای کمک به تراکتور پیش قدم شود از او استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول