اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح اورژانس ملایر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی در افتتاح بخش اورژانس جدید بیمارستان امام حسین (ع) ملایر خبر داد.

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح اورژانس ملایر

ابراهیم جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح بخش اورژانس جدید بیمارستان امام حسین(ع)شهرستان ملایر اظهار کرد: این پروژه روز گذشته با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با حضور مسوولان استان و شهرستان ملایر افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی همدان در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید گفت: این بخش رادیولوژی، سیتی‌اسکن با ۳۲ تخت بستری و ۶ تخت مانیتور دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان اینکه عملیات ساخت این پروژه از سال ۹۷ آغاز و در شهریور ماه ۱۴۰۰ تکمیل شد افزود: راه‌اندازی این مرکز خدماتی می‌تواند در ارتقای ارائه خدمت به مراجعین نقش به سزایی داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط بیماری کرونا در همدان رعایت پروتکل های بهداشتی را لازم دانست و گفت: رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری‌های لازم توسط مردم در عبور از پیک پنجم راهگشا و اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول