اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ممنوعیت درج تاریخ و ساعت مراسم در آگهی‌های ترحیم/اداره‌کل ارشاد اقدامات لازم را انجام دهد

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با اشاره به تجمع بسیار مردم پشت مسیرهای بسته آرامستان بهشت رحمت ،گفت: با درج تاریخ و ساعت برگزاری مراسم در آگهی ترحیم اموات برابر مصوبات ستاد کرونا استان در شهرکرد برخورد قانونی می‌شود.

ممنوعیت درج تاریخ و ساعت مراسم در آگهی‌های ترحیم/اداره‌کل ارشاد اقدامات لازم را انجام دهد

سیداکبر نوربخش‌رضائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم ترحیم (سوم، هفته و..) در این شرایط کرونایی و اقدامات سخت‌گیرانه در آرامستان‎ بهشت رحمت برای جلوگیری از تجمعات و مبارزه با شیوع ویروس کرونا لذا چنانچه در آگهی ترحیمی تاریخ و ساعت برگزاری مراسم درج شود، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد افزود: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان شهرکرد از همه چاپخانه‌ها و خدمات چاپ درخواست می‌شود از هرگونه درج تاریخ و ساعت در آگهی‌ها خودداری کنند و چنانچه مشاهده شود، برخورد قانونی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت پذیرد.

وی ادامه داد: آگهی‌‎های ترحیم همراه با درج ساعت و تاریخ یکی از علل تجمع زیاد پشت مسیر بسته ورودی به آرامستان بهشت رحمت و آرامستان‌‎های شهرکرد محسوب می‌شود،که پیامد آن شیوع ویروس کرونا است.

نوربخش‌رضائی با بیان اینکه تصمیم ستاد و قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا استان مبنی بر عدم چاپ اعلامیه متوفیان و جلوگیری از برگزاری مراسمات و تجمعات در آرامستان‌های شهرکرد است، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید نسبت به ابلاغ در خصوص عدم چاپ اعلامیه متوفیان توسط چاپخانه‌ها جهت اجرای مصوبات ستاد و پیشگیری از موج پنجم کرونا اقدامات لازم را انجام دهد.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با اشاره به شرایط نامطلوب کرونا در استان گفت: هرچند داغ عزیزان سخت است اما از همه مردم می‌خواهیم از هرگونه اقدامی که موجب انتقال بیشتر این بیماری می‌شود اجتناب و از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند. 

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول