اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

قاچاقچی ایلامی ۶۰۰ میلیون تومان جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: قاچاقچی پکیج به پرداخت جزای نقدی ششصد میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شد.

قاچاقچی ایلامی ۶۰۰ میلیون تومان جریمه شد

لطفی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: حسب ارسال گزارش سازمان، قاچاقچی ایلامی ۶۰۰ میلیون تومان جریمه شد؛ صمت به تعزیرات حکومتی استان مبنی بر تخلف قاچاق پکیج (عدم رعایت شیوه نامه بازرسی انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا) که شعبه اول تعزیرات حکومتی ایلام پس از احضار متهم و برسی اوراق و محتویات پرونده و تحقیقات مکفی  «فعل قاچاق “ را احراز و متهم را به پرداخت جزای نقدی ششصد و شصت میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی افزود: فعالان بخش واردات و صادرات، انبار توزیع، خرید و فروش به خصوص تجار و صنوف مرتبط نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالا‌های قاچاق توجه لازم داشته باشند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی در پایان تاکید کرد: در صورت احراز تخلف قاچاق، علاوه بر ضبط کالا و وسایل حمل و نقل مباشران و حاملان کالا‌های قاچاق به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/970879

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول