اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

برد خارج از خانه ساحلی بازان پارس جنوبی بوشهر

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر امشب در دیداری خارج از خانه موفق به شکست حریف اصفهانی خود شد تا دو هفته مانده به پایان این رقابت‌ها به عنوان تیم اول صعود خود را مسجل کند.

برد خارج از خانه ساحلی بازان پارس جنوبی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در گروه نخست این رقابت‌ها پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین دیدارها در اصفهان تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر مهمان فرش حداد این شهر بود و به برتری پر گل و نزدیک هفت بر ۶ دست یافت.

شاگردان محمد میهندوست که در هفته قبل نخستین طعم شکست در این رقابت‌ها را چشیده بودند در این دیدار با انگیزه انتقام به میدان رفتند و در بازی نزدیک و پر گل برتری خود را بر حریف میزبان دیکته کردند که در این دیدار محمد معصومی زاده و نصرالله شه مرادی مردان دو گله پارس جنوبی بوشهر در این رقابت بودند.

سبحان فاله، مجتبی نجفی و احسان درا دیگر گلزنان پارس جنوبی در این بازی بودند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر با این برد ۱۸ امتیازی شد تا در فاصله دو هفته مانده به پایان دور گروهی این رقابت‌ها به عنوان تیم اول گروه نخست صعود خود را جشن بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول