اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مهدی‌زاده در سپاهان ماندنی شد

محمدرضا مهدی‌زاده قرارداد خود را با سپاهان دو فصل دیگر تمدید کرد.

مهدی‌زاده در سپاهان ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ادامه فصل نقل و انتقالات، محمدرضا مهدی‌زاده مدافع بلند قامت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که دو فصل موفق را در سپاهان پشت سر گذاشته است و از ارکان اصلی خط دفاعی طلایی‌پوشان بود، با نظر مثبت محرم نویدکیا قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با سپاهان تمدید کرد.

محمدرضا مهدی‌زاده که سابقه حضور در تیم‌های داماش گیلان و تراکتور تبریز را در کارنامه خود دارد، پیشنهاداتی از برخی تیم‌های لیگ برتری و همینطور یک تیم قطری دریافت کرده بود ولی در نهایت برای ادامه فوتبال حرفه‌ای و روند رو به رشد خود پیراهن طلایی سپاهان را انتخاب کرد.

در پست دفاع میانی مهدی زاده سه رقیب قدرتمند برای رسیدن به ترکیب اصلی پیش رو دارد. نژادمهدی، پورقاز و گولسیانی سه بازیکن دیگر سپاهان هستند که تنها 2 نفر از آنها می تواند در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. ضمن اینکه علاوه بر این ۴ بازیکن، سامان رنجبر هم از آکادمی سپاهان خودش را در پست دفاع میانی به اردوی بزرگسالان رسانده تا رقابت در این بخش از زمین مانند سایر نقاط زمین در اردوی سپاهان سخت و نفس گیر باشد.

پیش از این شهباززاده، خلعتبری و حسینی قرارداد خود با این تیم را تمدید کرده بودند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول