اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پرداخت 16 میلیارد ریال صدقه توسط مردم نیکوکار ایلام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان در 5 ماهه نخست امسال بیش از 16 و نیم میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

پرداخت 16 میلیارد ریال صدقه توسط مردم نیکوکار ایلام

قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در 5 ماهه نخست امسال بیش از ۱۶ و نیم میلیارد ریال صدقه توسط مردم نیکوکار ایلام پرداخت شده است.

وی افزود: میزان صدقه هدف گذاری شده و قابل پیش بینی برای امسال حدود ۴۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۴۲ درصد میزان هدف گذاری انجام شده و برنامه تا پایان امسال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: صدقات از طریق بیش از ۵۸ هزار صندوق جمع آوری می‌شود؛ همچنین حدود 6 و نیم میلیارد ریال صدقه نیز در این مدت از طریق غیرحضوری و به روش  الکترونیک جمع آوری شده است.

وی به افزایش پرداخت صدقه به روش‌های غیر حضوری  اشاره کرد و افزود: علاوه بر درگاه‌ها و ابزارهای گوناگونی که  در این زمینه طراحی و در اختیار مردم قرار گرفته است کارکنان حوزه مشارکت‌های این نهاد به منظور دسترسی راحت مردم به پرداخت غیر حضوری صدقات به درب منازل مردم و مشترکین صدقات مراجعه و از طریق دستگاه‌های پوز اقدام به جمع آوری صدقات مردم خواهند کرد.

موسی‌نژاد تصریح کرد: به همین منظور  شماره کارت  ۰۰۵۷‌‌‌‌‌‏- ۵۰۰۳‌‌‌‌‌‏- ۹۹۷۹‌‌‌‌‌‏- ۶۰۳۷  و همچنین سامانه دریافت آنی پرداخت#  ۰۸۴* ۸۸۷۷ * و همچنین ارسال عدد ۱ به سر شماره ۸۸۷۷ طراحی و در اختیار مردم نوع دوست استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول