اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۲۷ هزار تن نهاده‌های دامی و طیور در کرمانشاه توزیع شد

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه، از توزیع ۲۷ هزار تن نهاده‌های دامی و طیور در این استان طی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

۲۷ هزار تن نهاده‌های دامی و طیور در کرمانشاه توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه، ایرج صفایی اظهار داشت: بیش از ۲۶ هزار تن انواع نهاده‌های دامی و یک‌هزار و ۱۰۰ تن نهاده طیور به صورت خوراک آماده توسط تشکل‌های زیر پوشش تعاون روستایی استان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۰ توزیع شد.

وی افزود: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و بروز خشکسالی در سال جاری، دامداران و مرغداران استان کرمانشاه در تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز خود با مسائل و مشکلات فراوانی رو به‌رو شدند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر این اساس شبکه تعاونی‌های روستایی این استان که اعضای آن کشاورزان و دامداران بوده و یک شرکت گاوداری در راستای حمایت از تولید محصولات دامی و طیور و تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها موفق به تأمین و توزیع بیش از ۲۷ هزار تن انواع نهاده‌های دامی و طیور با قیمت مصوب به صورت خوراک آماده شامل کنسانتره ذرت و جو میان دامداران و مرغداران استان کرمانشاه شدند.

صفایی با اشاره به پیگیری و برنامه‌ریزی تشکل‌های زیر نظارت سازمان تعاون روستایی برای تأمین و توزیع مناسب نهاده‌های دامی میان دامداران، گفت: شبکه مردم نهاد تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه تلاش خود را برای کاهش دغدغه دامداران و اعضای شرکت‌های تعاونی در حوزه دامپروری می‌کند.

وی افزود: ادامه خرید و توزیع نهاده‌های دامی و طیور با کمترین قیمت ممکن در دستور کار شبکه تعاونی‌های روستایی و تمامی تشکل‌های مرتبط قرار دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول