اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع بیش از 7 هزار بسته معیشتی در طرح اطعام حسینی/ چتر حمایتی کمیته امداد بر سر 41 هزار خانواده در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای طرح اطعام حسینی هفت هزار و 129 بسته معیشتی به ارزش بیش از 12 میلیارد و 410 میلیون ریال بین نیازمندان و مددجویان استان توزیع شده است.

توزیع بیش از 7 هزار بسته معیشتی در طرح اطعام حسینی/ چتر حمایتی کمیته امداد بر سر 41 هزار خانواده در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی صبح امروز در مراسم توزیع یک هزار و 200 بسته غذایی در بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در مصلی بزرگ شهرکرد گفت: از ابتدای آغاز طرح اطعام حسینی تا به امروز 100 هزار و 984 پرس غذای گرم به ارزش 29 میلیارد و 524 میلیون ریال در بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای ماه محرم 688 نفر در 61 آشپزخانه فعال در استان مشغول پخت غذای گرم هستند.

وی افزود: همچنین از ابتدای طرح اطعام حسینی هفت هزار و 129 بسته معیشتی به ارزش بیش از 12 میلیارد و 410 میلیون ریال بین نیازمندان و مددجویان استان توزیع شده است.

محمدی اضافه کرد: در طرح اطعام حسینی بیش از 41 میلیارد و 905 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی از نیکوکاران و خیرین استان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه طرح اطعام حسنی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، عنوان کرد: در حال حاضر 116 مرکز نیکوکاری فعال در استان وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون 41 هزار خانواده با جمعیتی بالغ بر 94 هزار نفر تحت پوشش کمیته این نهاد در استان هستند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول