اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرآیند انتخاب شهردار اصفهان از زبان نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر با توجه به به شاخص‌ها و نقطه نظرات مردم یعنی پاک‌دستی، ساده‌زیستی، مردمی و انقلابی بودن، عدم داشتن سو سابقه و توانمندی در قبول مسوولیت، در طول مدت ۲ماه فرایند انتخاب شهردارد را انجام داد.

فرآیند انتخاب شهردار اصفهان از زبان نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان

ابوالفضل قربانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون فرآیند انتخاب شهردار اصفهان اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان با توجه به به شاخصه‌ها و نقطه نظرات مردم یعنی پاک‌دستی، ساده‌زیستی، مردمی و انقلابی بودن، عدم داشتن سو سابقه و توانمندی در قبول مسوولیت، در طول مدت ۲ماه فرایند انتخاب شهردارد را انجام داد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: نهایتا ۲۱ نفر به مرحله بررسی بیشتر رسیدند که افرادی ازجمله آقایان سقاییان‌نژاد، سردار خراسانی، اسلامی و صبوری از قبول این مسوولیت انصراف دادند؛ ما حتی با اشخاص دیگری در تهران  و اصفهان مرتبط شدیم که وارد عرصه شوند، ولی به دلیل قبول سایر مسوولیت‌ها انصراف دادند.

وی در ادامه گفت: در ادامه تعداد افراد پیشنهادی، برای انتخاب شهردارد به ۱۱ نفر رسید، با انتخاب ۵ نفر خواستار برنامه از ایشان شدیم، پس از بررسی برنامه‌ها و مصاحبه‌های انجام شده، ضمن آنکه فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و مسائل جاری شهرداری با نگاه فرهنگی بررسی شد، به ۲ گزینه نهایی رسیدیم که رزومه بهتری داشتند و پس از گفت و گوی مفصلی که مردم نیز در جریان آن قرار گرفتند، اعضای شورا،  قاسم‌زاده را به عنوان شهردار اصفهان انتخاب کردند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۴/ق10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول