اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای 13 پروژه سرمایه گذاری در شهرداری‌ها و دهیاری‌های زنجان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان از اجرای 13 پروژه سرمایه گذاری با مشارکت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد.

اجرای 13 پروژه سرمایه گذاری  در شهرداری‌ها و دهیاری‌های زنجان

علی محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل امور شهری استان‌های زنجان، اقدامات متعددی در حوزه شهری انجام داده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: تخصیص ۱۴ هزار و ۱۸ میلیارد ریال به شهرداری‌های استان طی ۸ سال گذشته از محل اعتبارات «ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی استان سازمان شهرداری‌ها اعتبارات تملک دارایی، حوادث و بازآفرینی شهری» علاوه بر کمک قابل توجه به شهرداری‌ها در تامین هزینه‌های جاری موجبات توسعه زیرساخت‌های شهری شده است.

وی تصریح کرد: بودجه شهرداری‌های استان در طول دولت تدبیر امید از یک هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال سال ۱۳۹۱ با رشدی ۶۸۷ درصدی به ۱۱ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: درآمد کوششی شهرداری‌های استان در سال ۱۳۹۱ از یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال با رشد ۸۱۳ درصدی به ۸ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال  در سال ۱۳۹۹ رسیده است.

وی افزود: اجرای ۱۳ پروژه سرمایه‌گذاری با مشارکت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در قالب تسهیلات کم‌بهره با اعتبار ۳ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال برای کاهش سطح وابستگی شهرداری‌ها به بودجه عمومی و تحقق درآمدهای پایدار از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری‌های استان بوده است.

محمودی گفت: بهسازی بافت‌های فرسوده شهری از ۱۱۴ هزار متر مربع در سال ۱۳۹۱ با ۲۳۷ درصد رشد به ۲۷۱ هزار مترمربع در سال ۱۳۹۹ رسیده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول