اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

طلاب جهادی مانند رزمندگان دفاع مقدس به مبارزه آمدند/ راه‌اندازی یک بیمارستان در اهواز توسط سپاه

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: طلاب جهادی مانند رزمندگان دفاع مقدس که به خط مقدم و مبارزه با دشمن شتافتند، درس و کتاب را کنار گذاشته و برای سلامت مردم در تلاشند.

طلاب جهادی مانند رزمندگان دفاع مقدس به مبارزه آمدند/ راه‌اندازی یک بیمارستان در اهواز توسط سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان  شب گذشته در گردهمایی طلاب جهادی اظهار کرد: طلاب عزیز ما مانند بقیه جهادگران جهت مبارزه با ویروس کرونا در همه صحنه‌ها حضور دارند که یکی از این صحنه‌های بسیار مهم و خط مقدم مبارزه با ویروس، بیمارستان‌ها هستند.

وی افزود: عزیزان ما با سازماندهی بسیار خوبی که بسیج طلاب انجام داد در کنار بیماران هستند و به کمک کادر درمان شتافته‌اند و شبانه‌روز در حال خدمت‌دهی به مردم هستند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: طلاب جهادی مانند رزمندگان دفاع مقدس که به خط مقدم و مبارزه با دشمن شتافتند، درس و کتاب را کنار گذاشتند و برای سلامت مردم در تلاشند.

وی افزود: اقدام این طلاب شایسته تقدیر است و کاری است که از عهده‌ هرکسی برنمی‌آید چرا که ماجرای یک روز و دو روز نیست و بیش از هشت ماه است که همپای کادر درمان در پیک‌های کرونا به تبعیت از فرمایشات رهبری در صحنه حضور پیدا کرده‌اند.

شاهوارپور بیان کرد: توقع این است که مردم نیز در بحث اجتماعات پروتکل‌ها را رعایت کنند تا بیش از این شاهد تلفات نباشیم و باید کمک کرد تا کادر درمان از این شرایط سخت فاصله بگیرند.

وی افزود: ما نیز بنا داریم با توجه به وضعیت اکنون استان و با پیگیری‌های صورت گرفته یک بیمارستان را تجهیز کنیم و انشالله به زودی خبرهای خوبی را در جهت کمک به حوزه درمان و به ویژه بیماران کرونایی شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول