اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دیدار اعضای شورای شهر قلعه رئیسی با امام جمعه و رئیس دادگستری/ اعضای شورا در کنار مردم باشند

اعضای شورای شهر قلعه رئیسی با امام جمعه و رئیس دادگستری این شهر دیدار کردند و امام چمعه در این دیدار گفت: اعضای شورا در کنار مردم باشند.

دیدار اعضای شورای شهر قلعه رئیسی با امام جمعه و رئیس دادگستری/ اعضای شورا در کنار مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، امروز اعضای شورای دوره ششم شهر قلعه رئیسی با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

در این دیدار هر یک از اعضای شهر ابتدا با نکته و نظر پرداختند و در موضوعات مختلف سطح شهر اظهار نظر کردند.

اطمینان‌زاده شورای شهر قلعه رئیسی در این نشست با تقدیر از تلاش ها و زحمات امام جمعه در شهر عنوان کرد: با تعامل و همدلی که بین اعضای شورای شهر که در انتخاب سرپرست با 5رای موافق این همدلی را نشان دادیم قطعا می توانیم در آینده هم با تلاش فراوان شاهد وحدت بیش از پیش برای کمک به حل مشکلات این شهر باشیم.

فاطمیان عضو شورای شهر هم در این نشست با بیان اینکه نقش امام جمعه در شهر می تواند نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار باشد تصریح کرد: رهنمودها و نصایاح امام جمعه به مسئولین منطقه و شورای شهر که نماینده مردم در سطح شهر هستند می تواند نقشی بسیار مهم و اثرگذار در منطقه باشد و دوره ششم آمادگی این همکاری و تعامل را برای حل مشکلات مردم را دارد.

وی به مشکلات شهرداری اشاره و تاکید کرد: عدم درآمد پایدار و عدم پرداخت بدهی ادارات سطح شهر به شهرداری دو مشکل اساسی برای درآمدهای شهرداری است که با پرداخت و کمک مدیران کل برای پرداخت بدهی شهرداری قطعا می توان شاهد پیشرفت و کارهای عمرانی بیشتر در سطح شهر بود به نحویی که بسیاری از ادارات منطقه از زمان تاسیس تاکنون مبلغی از بدهی خود را به شهرداری پرداخت نکردند.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه در زمان دوره قبل قراردادهای نسبت به آسفالت سطح شهر منعقد شد که در روزهای گذشته شاهد پیگیری این قراردادها و قیر یارانه از سازمان شهرداری ها بودیم ادامه داد: با تلاش و پیگیری مستمر در آینده نزیک شاهد آسفالت معابر و کوچه های هستیم که در گذشته آسفالت نشدند به خصوص مناطق سرمازه و نوروز آباد که از لحاظ عمرانی بسیار نگران کننده است.

وی ساختمان شهرداری را اولویت اساسی برای شورای دوره ششم دانست و گفت: در کنار احاد مختلف مردم پیگیر مشکلات آنها خواهیم بود و در جلسات از مدیران کل و مسئولین دعوت خواهیم کرد، همچنین نسبت به خرید ماشین آلات بیشتر برای شهرداری تلاش خواهیم کرد.

اورنگ عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست تعامل و همکاری را ویژگی بارز برای خدمت به مردم دانست و افزود: شورای باید بتواند از لحاظ زیرساختی کمک شایانی به حل مشکلات مردم انجام دهد که یکی از این زیرساخت ها کمک به برطرف شدن پروژه ورزشگاه شهر است که دغدغه همه جوانان این شهر است که امیدواریم با تلاشی که از سوی امام جمعه و رئیس دادگستری و شورای دوره قبل صورت گرفت پیگیری کرد تا مشکلات آن برای همیشه برطرف شود و جوانان این شهر بتوانند از آن استفاده کنند.

وی خواستار پیگیری و برطرف شدن مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در سطح بانک کشاورزی شد.

اشکبوس عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست با تقدیر از تلاش شورا و شهردار دوره قبل شهر عنوان کرد: اختلاف و دودستگی در شورای دوره ششم وجود نخواهد شد و قطعا اهل تعامل و همکاری خواهیم بود.

کیانی عضو شورای شهر هم وجود بنیاد علوی در سطح شهر و منطقه را بسیار مهم و اثرگذار دانست و خواستار تلاش امام جمعه و مسئولین برای راه اندازی این بنیاد مردمی شد.

آماده سرپرست شهرداری قلعه رئیسی هم در این نشست نبود و نامناسب بودن دفتر امام جمعه را یک دغدغه بسیار مهم دانست و خواستار برطرف و اولویت قرار دادن شورای شهر برای حل این مشکل شد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در این نشست با بیان اینکه مردم قلعه رئیسی و بخش چاروسا مردمی هستند که در تما صحنه های انقلاب حضور فعال دارند و مردمی هستند که خدمت به آنها حق آنهاست تاکید کرد: قریب به سه دوره از شورای شهر را در این شهر زندگی و به عنوان امام جمعه هستم و با توجه به تجربه این سه دوره بسیاری از مشکلات و ظرفیت ها را می بینم.

وی توکل به خدا را رمز موفقیت یک مجموعه دانست و عنوان کرد: نامناسب بودن فضای گلزار شهدا را یکی از مشکلات این شهر است که وقتی که مسئولی از سطح استان کشور به این منطقه می آید ابتدا به گلزار شهدا می روند و نیاز است به این فضا توجه شود و باید شورای شهر دوره ششم تمامی ضعف های دوره های قبل به خصوص دوره پنجم را بررسی کند و ضعف ها را برطرف کند به نحویی که دوره قبل یک ضعف که وجود داشته است ناعدالتی بود که در بسیاری مناطق به خصوص در نوروز آباد و سرمازه ناعدالتی های بود که باید این ضعف را از بین ببرید و عدالت محور شوید.

صلواتی با بیان اینکه تا دیروز میدان رقابت بودید و امروزمیدان رفاقت است و باید وحدت داشته باشید تا موفق شوید بیان کرد: باید تلاش کنید پروژه های عمرانی که در سطح شهر را اولویت کنید و هر پروژه را با یک اولویت خاص تکمیل کنید، بسیاری از پروزه ها در گذشته کارهای خوبی صورت گرفته اما باید یک پروژه تکمیل و بعد از آن سراغ پروژه بعدی بروید و یک کارگروه بگذارید تا این پروژه ها را پیگیری و تکمیل کنید و برای موفقیت باید به فکر مردم و اگر با صداقت کار و به فکر باشید قطعا مردم از شما حمایت و توجه می کنند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی برنامه ریزی برای کوتاه مدت و بلندمدت را یک اولویت برای شورای دوره ششم دانست و تصریح کرد: استفاده از نیروهای بومی به خصوص جوانان سطح شهر برای استخدام در ادارات این بخش را یک توجه ویژه داشته باشید به نحویی که گذشته افرادی از بیرون منطقه استخدام ادارات این منطقه شدند و بعد از مدتی انتقالی گرفتند و رفتند که این یک معضل اساسی است و باید به جوانان منطقه توجه داشته باشید.

صلواتی به پروژه های عمرانی فرهنگی به خصوص مصلا، داراقرآن و مساجد شهر اشاره و گفت: اگر پروژه های عمرانی فرهنگی به خصوص دارالقرآن و مصلای نماز جمعه و دیگر مکان های مذهبی تکمیل و زیبا شوند قطعا مکانی برای این شهر است و شورای شهر باید به این مقوله ها توجه ویژه داشته باشد، و پروژه های همچون ورزشگاه و دیگر پروژه های شهر را توجه و به جد پیگیری کنید و در کنار این عوامل همراهی مردم مهم است که باید اعتمادسازی کنید.

وی به بنیاد علوی اشاره و با بیان اینکه از نماینده ولی فقیه، استاندار و نماینده خواسته شد و پیگیری هم شده و در حال برنامه ریزی برای مواردی هستند که چند پروژه از منطقه به بنیاد علوی دیشموک ارائه شود تا در دستور کار قرار بگیرد، افزود: دفتر رهبری قطعا در این زمینه می تواند کمک شایانی برای راه اندازی بنیاد علوی صورت بگیرد که این کار مهم است و باید دوره ششم به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

خطیب جمعه قلعه رئیسی نقش رسانه برای بیان مشکلات مردم را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: امروز وحدت بین رسانه و تعاملی که در این زمینه بین شورای شهر و رسانه می تواند کمک بسیار خوبی برای حل مشکلات مردم داشته باشد و این یک راز موفقیت یک مجموعه است.

صلواتی با بیان اینکه باند بازی و اینکه مردم را به بالا و پایین تقسیم کردن کار درستی نیست و باید این دیوارها از بین برود یادآور شد: نباید فضای شهر به نحویی پیش رود که شهر را به بالا و پایین تقسیم کرد و این تقسیم ها سبب ناعدالتی ها و چند گروهی می شود و شما به عنوان نماینده مردم بیش از سه هزار نفر باید به تمام مردم توجه و دقت کنید.

خطیب جمعه قلعه رئیسی به شورای شهر در خصوص انتخاب شهردار گفت: امیدواریم شهرداری برای شهر انتخاب شود که پای کار، انقلابی، مومن، به صورت شبانه روزی به فکر مردم باشد و کسی باشد که با مشکلات شهر آشنا باشد برای شهر انتخاب شود و این را مطمئن باشید به عنوان امام جمعه از شما حمایت خواهیم کرد اما به شرط ها که در جهت حل مشکلات مردم شبانه روز و دغدغه مردم داشته باشید.

همچنین در ادامه اعضای شورای شهر با رئیس دادگستری چاروسا هم دیدار کردند.

در این نشست هم اعضای شورای شهر ابتدا معضلات و دغدغه های خود را در زمینه مدیریت شهری بیان کردند و سپس حجت الاسلام صادق انصاری پور با تقدیر از تلاش های مجموعه ورای دوره پنجم و شهردار دوره قبل، به اولویت های شورای دوره ششم اشاره و تاکید کرد: ساختمان شهرداری یک اولویت برای دوره ششم باشد چرا که به عنوان یک معضل اساسی تبدیل شد و نیازمند توجه است، سفرهای استانی و کشوری قطعا می تواند تاثیرگذار باشد و باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس حوزه قضایی چاروسا ساماندهی دستگاه سنگ شکن را یک امر مهم و اساسی برای درآمدزایی برای شهرداری دانست و گفت: عدالت منطقه ای به نحویی رعایت شود که تمامی مردم سطح شهر از خدمات شهرداری بهره ببرند نه اینکه یک منطقه از خدمات استفاده و منطقه ای دیگر بی بهره بماند.

انصاری پور وحدت را رمز موفقیت و کلید حل بسیاری از مشکلات دانست و در ادامه به موضوع انتخاب شهردار هم اشاره و اظهار داشت: شهردار را با نگاه دلسوزانه و به دور از جناح بندی و سیاسی بازی، بتواندگره مشکلات شهری را برطرف و کسی باشد که در جهت مشکلات مردم جهادی عمل کند انتخاب شود و قطعا یقین داشته باشید اگر مشاهده شود که در انتخاب شهردار کسی یا عضوی به دنبال سهم خواهی باشد برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول