اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

قدردانی وزیر بهداشت از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم رضوی/ اهدای ۱۵ میلیارد تومان تجهیزات توسط آستان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اقدامات و تلاش‌های آستان قدس رضوی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی قدردانی کرد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک تکلیف شرعی است.

قدردانی وزیر بهداشت از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم رضوی/ اهدای  ۱۵ میلیارد تومان تجهیزات توسط آستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز،بهرام عین‌اللهی در اولین سفرش بعد از کسب رأی اعتماد، با حضور در مشهد به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از حضور در حرم مطهر رضوی و زیارت مضجع شریف و نورانی حضرت رضا(ع)، از اقدامات آستان قدس رضوی در مقابله با کرونا تقدیر کرد و افزود: از مدیران مجموعه آستان قدس رضوی که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی زحمات بسیاری کشیده‌اند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: نتیجه این زحمات این بود که فاصله‌گذاری اجتماعی بین زائران به‌خوبی و با دقت رعایت شده و شرایط مناسبی برای حضور آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حضور در حرم و زیارت بارگاه امام مهربانی‌ها فراهم‌شده است.

عین‌اللهی همچنین به شرایط بحرانی کشور در موج پنجم کرونا اشاره کرد و یادآور شد: امروز با بحران سنگینی مواجه‌ایم، البته هر بحرانی یک راه‌حلی دارد، اما تفاوت بحران کرونا با حوادثی مانند سیل و زلزله این است که ویروس کرونا با چشم قابل‌مشاهده نیست و به همین علت، بسیاری از مردم، احساس وضعیت بحرانی نمی‌کنند.

وی تأکید کرد: برای عبور از این وضعیت، باید همه مواظب خود و دیگران باشیم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را یک تکلیف شرعی بدانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز که وزیر بهداشت را در این برنامه همراهی می‌کرد گفت: وظیفه خود می‌دانم در حضور دکتر عین‌اللهی و به‌عنوان خادم عرصه سلامت استان، بار دیگر از همه ارکان آستان قدس رضوی به خاطر همراهی و حمایت از کادر درمان و نظام سلامت، در سخت‌ترین شرایط کرونایی مشهد تقدیر کنم.

دکتر سید محمدحسین بحرینی خطاب به وزیر بهداشت افزود: نه‌تنها حرم مطهر حضرت رضا(ع) در بحث رعایت پروتکل‌ها، الگویی بی‌نظیر در سطح کشور است، بلکه آستان قدس رضوی در حوزه حمایت مادی و معنوی از نظام سلامت و کادر درمان نیز هیچ کم نگذاشته و یک نمونه اخیر آن، اهدای تجهیزات و ملزومات فوری موردنیاز و بیمارستان‌های مشهد به ارزش 15 میلیارد تومان بود که برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی مورداستفاده قرارگرفته است.

انتهای پیام/خ/۷۰۰۴۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول