اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهره‌مندی بیش از ۳۷۰۰ بیمار کرونایی از خدمات مرکز درمانی زائرسرای رضوی

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی از پذیرش و ارائه خدمات به بیش از ۳ هزار ۷۰۰ بیمار کرونایی در مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی زائرسرای رضوی خبر داد.

بهره‌مندی بیش از ۳۷۰۰ بیمار کرونایی از خدمات مرکز درمانی زائرسرای رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  آستان نیوز، هادی غلامی اظهار کرد: مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی زائرسرای رضوی هم‌زمان با شدت گرفتن موج پنجم کرونا و باهدف کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، کاستن از فشار کاری پرسنل درمانی بیمارستان‌ها و کاهش آلام بیماران کرونایی به‌منظور ارائه خدمات سرپایی درمانی به بیماران مشهدی و شهرستانی راه‌اندازی شد.

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی افزود: در مدت ۱۳ روز از آغاز به کار مرکز، تاکنون ۳ هزار و ۷۲۷ بیمار کرونایی از خدمات سرپایی ازجمله معاینه تشخیصی و تزریق داروی رمدسیویر این مرکز در محل زائرسرای رضوی واقع در بلوار چمن ۹۹ به‌صورت کاملاً رایگان بهره‎مند شده‎اند.

به گفته این مقام مسئول، خادمیاران سلامت رضوی مستقر در مرکز درمان کرامت رضوی هرروز در دو شیفت از اول صبح تا ساعت ۲۰ در خدمت مراجعان نیازمند دریافت خدمات درمانی هستند.

وی یادآور شد: این مرکز در حال حاضر با حدود ۱۰۰ تخت فعال است و به انواع امکانات تخصصی بیمارستانی به‌ویژه کپسول‌های اکسیژن ساز، داروخانه برای خرید داروهای موردنیاز و دو آمبولانس برای انتقال بیماران بدحال به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مجهز است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول