اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی فروشگاه آنلاین بالابان صنعت

در گذشته تصور اینکه روزی فرا رسد که مردم بدون خارج شدن از منزل یا سرکار خود و بصورت انلاین اقدام به خرید کالا کنند سخت بود و همیشه تصور میشد که باید بصورت حضوری به فروشگاهها جهت خرید مراجعه کرد.

معرفی فروشگاه آنلاین بالابان صنعت

در گذشته تصور اینکه روزی فرا رسد که مردم  بدون خارج شدن از منزل یا سرکار خود و بصورت انلاین اقدام به خرید کالا کنند  سخت بود و همیشه تصور میشد که باید بصورت حضوری به فروشگاهها جهت خرید مراجعه کرد اما با گسترش نفوذ اینترنت در کشور و بالا رفتن اطلاعات مردم  و تبلیغات گسترده یکسری از کسب و کارها به تشویق مردم به خرید در فضای انلاین شاهد رونق بازار انلاین در حوزه های مختلف شدیم.اما در ابتدا که مردم شروع به خرید انلاین کردند  بسیاری از افراد تصور می کردند که فروشگاه های اینترنتی فقط برای کالاهای زودمصرف و یا غیرتخصصی کاربرد دارند. اما بعد از چند سال ،تجهیزات صنعتی و تخصصی نیز در حوزه آنلاین عرضه شدند.  یکی از این تجهیزات صنعتی ، محصولات مرتبط با صنعت آسانسور بود که بتدریج  وارد فضای آنلاین شد و فروشگاههای انلاین زیادی شروع به فعالیت در زمینه فروش قطعات اسانسور کردند. جالب است بدانید در حال حاضر ده ها فروشگاه قطعات آسانسور در کشور  بصورت آنلاین فعالیت میکنند  اما نکته مهمی که ذهن خیلی از خریداران قطعات آسانسور را به خودش مشغول می کند بحث اطمینان از خرید به واسطه هزینه بالای قطعات است .

از آنجا که قطعات مهم اسانسور از جمله موتور ، تابلو و درب ، قیمت های دهها و صد ها میلیونی دارند ، ایجاد اعتماد در مشتریان جهت خرید آنلاین این چنین قطعاتی سخت است و ممکن است این تصور به ذهنش خطور کند که کالا اصل و اورجینال نباشد و یا مشکلی داشته باشد . در ادامه با بیان یکسری نکات میتوانید اطمینان بیشتری هنگام خرید داشته باشید .

چطور جهت خرید  قطعات به یک فرشگاه انلاین قطعات آسانسور اعتماد کنیم ؟

فروشگاه مورد نظر دارای  اینماد  یا نماد اعتماد الکترونیک  باشد .
سعی کنید از فروشگاه های که مربوط به بازرگانی های معتبر آسانسور کشور هستند خرید خود را انجام دهید  مثل فروشگاه آنلاین بالابان صنعت که مربوط به شرکت بازرگانی بالابان صنعت می باشد .   
اطلاع از سابقه فعالیت آن فروشگاه یا بازرگانی نیز میتواند اعتماد شما را بیشتر کند.
گارانتی روی محصولات  یکی دیگر از مواردی است که منجر به کسب اعتماد  نسبت به خرید از یک فروشگاه می شود .
قرار داشتن لینک سایت فروشگاه انلاین در رتبه های بالای نتایج گوگل

از جمله مزایای فروشگاه انلاین بالابان صنعت :

تنوع بالای قطعات اصلی  و مهم آسانسور  ایرانی و خارجی : در این فروشگاه انواع و اقسام برند های مختلف ایرانی و خارجی موتور آسانسور در ظرفیت های مختلف و همچنین انواع تابلو فرمان ، درب و ریل  را می توانید پیدا کنید.
مشاهده اطلاعات کامل محصولات : تیم فنی بالابان صنعت برای هر کدام از محصولات خود کلیه مشخصات لازم ان محصول را در صفحه مربوطه ذکر کرده است.
امکان دانلود کاتالوگ اصلی محصولات : برای خیلی از مشتریان یا حتی سرویسکاران آسانسور پیدا کردن کاتالوگ محصولات سخت و دشوار است . و یا حتی در فضای اینترنت نمیتوان ان کاتالوگ ها را پیدا کرد . اما این مجموعه ، در قسمت کاتالوگ محصولات سعی کرده تمامی این کاتالوگ ها را بصورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار دهد .
مشاهده لیست قیمت به روز محصولات :  خریداران محصولات اسانسور بجای اینکه بخواهند با شرکت ها و فروشگاههای مختلف جهت استعلام قیمت تماس بگیرند می توانند با مراجعه به سایت ، لیست قیمت قطعات
آسانسور
رو مشاهده نمایند .
مشاوره  تخصصی رایگان درباره  محصولات آسانسور : بواسطه سال ها فعالیت درخشان  در این حوزه و اعتمادی که مشتریان به ما کرده اند و  خوش نامی برند بالابان صنعت ،روزانه مشتریان زیادی با این مجموعه تماس میگیرند و با اینکه موتور خود را از جای دیگری خرید کرده اند از متخصصین این مجموعه اصالت موتور خریداری  شده ی خود را استعلام میگرند .

پشتیبانی 24 ساعته : تقریبا اکثر شرکت های فروش و پشتیبانی اسانسور در ساعات اداری پاسخگو مشتریان هستند اما فروشگاه انلاین بالابان صنعت بصورت 24 ساعته پاسخگوی تماس مشتریان می باشد .

 امکان چت انلاین : مشتریان میتوانند از طریق پیام رسان های اجتماعی در ساعت از شبانه روز با همکاران ما در ارتباط باشند.
 مشاهده جدیدترین و کاربردی ترین مقالات حوزه آسانسور : همانطور که پیشتر بیان شد تیم فنی این مجموعه متشکل از مهندسین و تکنسین های باتجربه و مجرب است که در راستای تولید محتوای مفید و کاربردی در حوزه آسانسور نیز به  همکاران ما کمک کرده و مقالات به روزی  رو نگارش و تدوین میکنند.
اطمینان از اصالت محصولات و خرید قطعات اصل و اورجینال : مشتریان عزیز با این اطمینان به انها محصول فروخته می شود که محصول اصل و اورجینال است.و می توانند محصول را پس از خرید  کارشناسی نیز نمایند .
گارانتی و خدمات پس از فروش : گارانتی بالابان صنعت یکی از معتبرترین گارانتی های در حوزه قطعات اسانسور است . همچنین جهت اطلاع همشهریان ، گارانتی بالابان صنعت یکی از کاملترین و بهترین گارانتیها و خدمات پس از فروش در صنعت آسانسور است به نحوی که خیلی از شرکت ها محصولات خود را بنام گارانتی بالابان به مشتریان خود میفروشند . حتما در صورت خرید از شرکت های دیگر درصورتیکه به شما اعلام شد گارانتی این قطعه مربوط به بالابان صنعت است حتما با تماس با همکاران ما از صحت ان مطمئن شوید .

امکان ارسال به سراسر کشور : مشتریان عزیز این امکان را دارند از هر نقطه از ایران خرید خود را انجام دهند و محصول  برایشان ارسال خواهد شد .

سهولت خرید : امکان خرید از طریق سایت بسیار راحت است و خریداران می توانند با پرداخت هزینه محصول ، خرید خود را انجام دهند.

فروشگاه آنلاین بالابان صنعت ، متعلق به شرکت بالابان صنعت  است که بیش از 10 سال در زمینه مشاوره، فروش و خدمات پس از فروش قطعات آسانسور فعالیت می‌نماید  قطعات مهم و تاثیر گذار در کیفیت و قیمت یک آسانسور عبارتند از موتور آسانسور، تابلو فرمان ،کابین، درب آسانسور، ریل ، سیم بکسل و تراول کابل است که همگی این تجهیزات در فروشگاه آنلاین بالابان صنعت عرضه می شود.

 

فروش موتور آسانسور  بصورت آنلاین

گروه صنعتی بالابان فعالیت خود را با واردات موتور های آسانسور آغاز کرد و در حال حاضر ، نماینده رسمی چندین شرکت معتیر اروپایی و آسیایی است از جمله ساسی ایتالیا ،ام جی تی ایتالیا ، سیکورایتالیا ، مونودرایو چین و ... همچنین از 3 سال پیش با تلاش متخصصین و مهندسین خود موفق به ساخت موتور گیربکس ایرانی بالابان مدل ام پی شد که به لحاظ کیفیت با موتورهای اروپایی برابری می کند .

مشتریان عزیز می توانند مشخصات عمومی ، مکانیکی و الکتریکی  تمامی موتورهای آسانسور ایرانی و خارجی را از طریق سایت فروشگاه بالابان صنعت مشاهده کرده و بصورت آنلاین یا آفلاین اقدام به خرید نمایند  .

فروش تابلو فرمان آسانسور بصورت انلاین

بعد از موتور آسانسور ، مهمترین قطعه، تابلو فرمان است که نقش مهمی در یک آسانسور ایفا میکند . گروه صنعتی بالابان خود تولید کننده  تابلو فرمان بالابان مدل سیلیکون می باشد که یکی از تابلو فرمان های باکیفیت حال حاضر بازار ایران می باشد . در کنار تابلوی سیلیکون ، نماینده رسمی تابلوفرمان های آریان ، پار ، پایا و ....... نیز می باشد .

این امکان دراین فروشگاه وجود دارد که خریداران تابلو فرمان بتوانند مشخصات عمومی و فنی کلیه تابلو فرمان های برند های مختلف بازار را مشاهده و خرید نمایند و یا حتی می توانند برای تابلو فرمان سفارشی از طریق تکمیل فرم مربوطه در سایت یا  تماس با واحد فروش اقدام به ثبت سفارش تابلو خود نمایند .

فروش درب آسانسور بصورت آنلاین

درب های آسانسور نیز یکی دیگر از تجهیزات مهم محسوب می شود . همانطورکه اطلاع دارید درب های اسانسور به دو دسته تقسیم می شوند درب کابین و درب طبقه . در صورتیکه قصد خرید درب اسانسور دارید پیشنهاد میکنیم به دسته بندی درب های فروشگاه بالابان مراجعه کنید و برند ها و درب های مختلف را مشاهده کنید .

فروش ریل آسانسور بصورت آنلاین

ریل آسانسور یکی دیگر از قطعات مهم در آسانسور است که در دید افراد نیست ولی نقش مهمی در حرکت مناسب یک آسانسور  بازی میکند . در حال حاضر در بازار ایران ریل های اروپایی ، ترک ، چینی و ایرانی وجود دارد . شرکت بالابان صنعت نماینده رسمی ریل مارازی ایتالیا در ایران است . در فروشگاه انلاین ما می توانید انواع ریل های مارازی و مونته فرو ایتالیا ، ریل ساورا اسپانیا و ریل های چیلیک ،ترکلی ترک و موفین چین را مشاهده و خرید نمایید .

فروش سیم بکسل آسانسور بصورت آنلاین

یکی دیگر از قطعات مهم در سیستم آسانسور سیم بکسل می باشد که در ایمنی آسانسور نقش بسزایی دارد  که کابین و کادر وزنه را بهم متصل کرده و با لغزش بر روی موتور باعث جابجایی سیستم آسانسور می گردد. سیم بکسل ها بسته به نوع کاربری آسانسور- ظرفیت - توقف و نوع موتور در سایز ها و انواع مختلفی تولید و انتخاب می شوند. از معروف ترین سیم بکسل های موجود در بازار ایران به گستاوولف آلمان در سایزهای مختلف می توان اشاره کرد که در بیشتر پروژه های بلند مرتبه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین سیم بکسل های چینی گوناگون که به اسم گستاوولف چین در اکثر ساختمان های معمولی و ارتفاع متوسط استفاده می شوند و از نظر کیفیت و قیمت در سطح پایینتری نسبت به برندهای مطرح اروپایی می باشند. می توانید از قسمت متعلقات آسانسور اقدام به خرید سیم بکسل نمایید .

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول