اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مشکلات استان محصول بی‌تدبیری مدیران/ چهارمحال و بختیاری نیازمند تفکر جوان‌گراست

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با توجه به جمعیت استان و ظرفیت‌های زیادی که در صنایع و مشاغل بومی وجود دارد تنها بی‌تدبیری مدیران استانی می‌تواند کاری کند که در بیکاری نرخ دورقمی داشته باشیم.

مشکلات استان محصول بی‌تدبیری مدیران/ چهارمحال و بختیاری نیازمند تفکر جوان‌گراست

امیررضا بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با توجه به زمزمه‌های انتخاب‌ استاندار گفت: استان چهارمحال و بختیاری نیازمند یک استاندار خاص است تا بتواند اوضاع نابسامان این استان را به‌خوبی مدیریت کند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: مشکلات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بحران‌های اعتقادی و ... وضعیت استان را بحرانی کرده است و لذا فارغ از هرگونه رانتی باید بهترین گزینه انتخاب شود.

بیگی افزود: با توجه به جمعیت استان و ظرفیت‌های زیادی که در صنایع و مشاغل بومی وجود دارد تنها بی‌تدبیری مدیران استانی می‌تواند کاری کند که در بیکاری نرخ دورقمی داشته باشیم و آمار بیکاری ما از میانگین کشوری بالاتر باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه‌ داد: استاندار انتخابی باید جوان انقلابی باشد، جوان نه تنها به لحاظ سنی بلکه تفکر جوان‌گرا داشته‌ باشد و بدنه انتخابی باید از افراد باتجربه و فعال گزینش شوند.

بیگی عنوان‌ کرد: استاندار باید از بین خود مردم باشد نه اینکه از ناکجاآباد ظاهر شود و از دغدغه مردم استان بی‌اطلاع باشد بلکه باید باتوجه به نیازهای استان برنامه جامع و کامل با حفظ حقوق مردم داشته باشد و بتواند تصمیماتی جامع و کامل در رفع سریع مشکلات داشته‌ باشد.

وی به مسئله آب نیز اشاره کرد و گفت: مردم در این استان به خاطر سیاست‌های غلط حتی برای تامین آب شرب نیز دچار مشکل هستند و استان نیازمند این است که استاندار جدید با تشکیل کارگروه ویژه این مشکل را حل کنند.

بیگی انتقادپذیر بودن را ویژگی مهمی دانست و افزود: استاندار جدید باید روحیه انتقادی داشته باشد و با اقشار جامعه به‌خصوص دانشجویان ارتباط‌ خوبی داشته باشد و چنانچه کوتاهی صورت گیرد تشکل‌های دانشجویی سکوت نخواهند کرد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول