اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واکسیناسیون ۲۲ هزار شهروند در مناطق کم برخوردار مشهد توسط بسیج جامعه پزشکی

تاکنون ۲۲ هزار نفر از ساکنان مناطق حاشیه و کم برخوردار مشهد مقدس به همت بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

واکسیناسیون ۲۲ هزار شهروند در مناطق کم برخوردار مشهد توسط بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، مسئول طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه برنامه واکسیناسیون ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد از هفته پایانی مرداد ماه در هشت منطقه آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون و با گذشت کمتر از دو هفته از فعالیت این پایگاه‌ها حدود ۲۲ هزار دوز تزریق واکسن صورت گرفته است.

محمد مقضی با بیان اینکه همه افراد بالای ۴۰ سال(متولدین ۱۳۶۰ و قبل از آن) ساکن در این مناطق طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد واجد دریافت واکسن هستند، خاطرنشان کرد: این افراد همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه واکسیناسیون در یکی از  مناطق سیدی، التیمور، گلشهر، رباط طرق، رسالت، امام هادی، توس و شهرک مهرگان واکسن خود را که نوع واکسن ایرانی برکت است، دریافت کنند. 

وی اظهار امیدواری کرد: با فعالیت ۹۶ تیم واکسیناسیون در ۴۸ محله شهر مشهد بتوان در مدت یکماه بخش قابل توجهی از افراد ساکن در مناطق حاشیه‌ای شهر را با تزریق دوز اول واکسن کرونا ایمن‌سازی کرد و در مهرماه با تزریق دوز دوم فرایند واکسیناسیون تکمیل شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول