اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهدای بسیج کاشان افتتاح شد

امام جمعه کاشان با اشاره به افتتاح مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهدای بسیج کاشان گفت: نیروهای مسلح در تقلب احوال پیشاپیش جامعه می‌درخشند و در سیل، زلزله و‌ کرونا کادر نیروهای مسلح به چشم می‌آیند و‌ نیروهای مسلح در قالب تفکر بسیجی با افتتاح مرکز‌ واکسیناسیون شهدای بسیج در کنار همه مردم قرار گرفتند.

مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهدای بسیج کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز‌ تجمیعی واکسیناسیون شهدای بسیج کاشان اظهار کرد: ۱۸‌ ماه کشور ما مثل دیگر کشورها دچار تحول شده بود و کاشان دومین شهری بود که درگیر این ویروس شد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه در روزهای اولیه خوشبینانه به کرونا نگاه می‌کردیم اما در حال حاضر در موج پنجم هستیم، گفت: کادر درمان به قدری زیبا درخشید که تقدیر رهبر انقلاب را به همراه داشت.

وی با اشاره به افتتاح مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهدای بسیج کاشان افزود: نیروهای مسلح در تقلب احوال پیشاپیش جامعه می‌درخشند و در سیل، زلزله و‌ کرونا کادر نیروهای مسلح به چشم می‌آیند و‌ نیروهای مسلح در قالب تفکر بسیجی با افتتاح مرکز‌ واکسیناسیون شهدای بسیج در کنار همه مردم قرار گرفتند.

سلیمانی با بیان اینکه در کشور مراکز متعددی از جمله بنیاد برکت تولید واکسن می‌کنند، مطرح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که برای تضمین سلامتی از واکسن‌های وارداتی استفاده نمی‌کنم و از واکسن‌های تولید داخل استفاده می‌کنم که نشان می‌دهد رهبر انقلاب نگاه ویژه‌ای به دانشمندان ایرانی دارد.

تشکیل ۶۵ قرارگاه حافظان سلامت در کاشان

کریم اکبری، فرمانده سپاه کاشان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای دفاع مقدس کاشان و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا، کاشان نخستین شهرستان استان بود که درگیر این ویروس شد اما تجربه گران‌بهایی کسب شد و کادر سلامت کاشان به‌ خوبی توانستند موقعیت را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مؤمنانه مردم کاشان جهادی به صحنه آمدند، افزود: با کمک‌های مردمی بالغ‌ بر ۳۰ میلیارد تومان گردش کمک‌های مؤمنانه را در کاشان داشته‌ایم.

اکبری با بیان اینکه در موضوع غربالگری و ضدعفونی معابر و طرح شهید سلیمانی بسیجیان کاشانی در صحنه حضور فعالی داشتند، گفت: با تشکیل ۶۵ قرارگاه حافظان سلامت، اوج خدمت در شهرستان کاشان ایجاد شد که این روحیه جهاد ایثار و شهادت در بین فرزندان بسیجی کاشان کماکان ادامه دارد.

فرمانده سپاه کاشان در پایان مطرح کرد: امیدوارم بتوانیم خدمتگزاری به مردم ولایت‌مدار کاشان را ادامه بدهیم.

استقبال از واکسن برکت در کاشان زیاد است

سیدعلی‌رضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و گام پنج این طرح و در راستای استراتژی‌های شش‌گانه این طرح واکسیناسیون عمومی در منطقه کاشان مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کرونا یک ‌مشکل اجتماعی است و‌ چقدر خوب است که در کاشان همه دستگاه‌ها پای‌کار آمدند تا این بیماری منحوس را ریشه‌کن کنند، افزود: در این طرح از مشارکت بسیج، هلال‌احمر و سایر نیروهای نظامی و انتظامی مردم و محلات استفاده می‌شود و برکات این طرح عاید مردم خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه گام پنجم طرح شهید سلیمانی که ابلاغ شد بسیج در ۶ مورد ابلاغی در ۵ مورد به کمک شتافت، مطرح کرد: واکسیناسیون، بیماریابی، آموزش همگانی، کمک‌های مؤمنانه و تقویت درمان سرپایی از جمله اقداماتی است که بسیج در کنار دانشگاه علوم پزشکی کاشان بوده است.

مروجی با بیان اینکه استقبال از واکسن برکت در کاشان زیاد است و اعتماد به تولید ملی غرورآفرین است، تصریح کرد: پوشش واکسیناسیون در منطقه کاشان از میانگین کل کشوری بالاتر است و اگر واکسن به‌ موقع و به مقدار برسد می‌توانیم ‌پوشش خوبی در منطقه بدهیم.

۲۸ درصد جمعیت هدف در کاشان واکسینه شدند

وی ابراز امیدواری کرد که در دولت جدید با محقق شدن وعده‌ها کار را به‌ خوبی پیش ببریم و گفت: میزان موفقیت درمان در منطقه کاشان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و از شهرهای مختلف کشور درخواست درمان در دانشگاه علوم پزشکی کاشان را دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه واکسیناسیون باید با قدرت انجام شود و نباید به‌ عنوان تنها راه جلوگیری از کرونا باشد، خاطرنشان کرد: در منطقه کاشان از جمعیت ۳۵۹ هزار نفری هدف ۲۸ درصد تحت پوشش قرار گرفتند که امید داریم با دریافت به‌ موقع واکسن سرعت واکسیناسیون ما سرعت بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ح۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول