اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

با کمبود و گران فروشی‌های دارو برخورد شود / مردم خواستار تحول مدیریتی در رفع مشکلات هستند

خطیب نماز جمعه شهرقدس با تأکید بر اهمیت مسئله سلامت و برخورد با کمبود و گران‌فروشی دارو گفت: برای رفع مشکلات کشور لازم است تحول مدیریتی ایجاد شده و مدیران انقلابی روی کار آیند.

با کمبود و گران فروشی‌های دارو برخورد شود / مردم خواستار تحول مدیریتی در رفع مشکلات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدا محوری در همه حالات زندگی، اظهار کرد: انسان با همراه شدن، تبعیت و توسل به سیدالشهداء علیه السلام دارای مقام و کرامت می‌شود. 

وی با تاکید بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: مسؤولان نسبت به کمبود دارد در داروخانه توجه کنند و نظارت بر دارو انجام شود و با مافیایی که با جان مردم بازی می‌کنند، برخورد شود و دولت و دستگاه‌های نظارتی بر انبارها، احتکار و گران‌فروشی‌ها کنترل بیشتر داشته باشند. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس در ارتباط با بانکداری اسلامی افزود: مسئله ربا در بانکداری ممنوع است اما باید بازنگری و دقت بیشتر در خصوص این امر و نسبت به قرض الحسنه دقت صورت گیرد. 

جوکار بیان کرد: مردم زمان انتخابات از تشکیل دولت انقلابی حمایت کردند و با انتخاب مسئولان جدید دولت انقلابی این امید است که آشفتگی‌ها و مشکلات کشور برطرف شود و تحول مدیریتی در کلیه مدیران دولتی، استانداران و فرمانداران ایجاد شود. 

وی عنوان کرد: مسئله سلامت، تامین دارو و پیشگیری از بیماری کرونا و مشکل معیشتی و اقتصادی باید در اولویت امور دولت جدید قرار گیرد و با قاطعیت مدیران پاک دست و کارآمد را جایگزین مدیران ناشایست کنند.

امام جمعه شهرقدس تصریح کرد: حمایت آمریکا مانند حمایت از پهلوی و صدام است و غرب گرایان باید این مسئله را مورد توجه قرار دهند و بدانند آمریکای جنایتکار به هیچ عهد و پیمانی متعهد نیست و شکست‌های آمریکا در منطقه نشان از رو به اضمحلال بودن آن است.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول