اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بیمارستان الغدیر افتتاح نمی‌شد، بهتر بود / هر اشتباهی از آمریکا با سیلی همراه خواهد بود

امام جمعه پردیس گفت: این بیمارستان افتتاح نمی‌شد بهتر بود زیرا زمانی که بیمارستان الغدیر با کلی تبلیغات رسانه‌ای افتتاح شد، فقط به تزریقات و پزشک عمومی و کارهای ابتدائی بسنده کردند.

بیمارستان الغدیر افتتاح نمی‌شد، بهتر بود / هر اشتباهی از آمریکا با سیلی همراه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در فضای باز بوستان نورالشهدای فاز۳ پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک هفته دولت، اظهار‌ کرد: هم مردم هم مجلس به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت دولت قوی و مردمی است تا کار و خدمت جهادی را آغاز کند.

وی گفت: همه می‌دانیم که دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات متعدد و در راس آن معضلات اقتصادی و معیشتی است و حلّ این مشکلاتِ دیرینه و دیرپا، نیاز به اقدامات فوریتی، میان مدت و دراز مدت دارد. 

امام جمعه شهر پردیس افزود: دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد و دولت و اعضای آن باید یک صدا و هماهنگ باشند و سیاست‌ها، برنامه‌های روشن و شفاف را در تمام عرصه‌ها اجرا کرده تا بتوانند افکار عمومی را با پیوست رسانه‌ای و هنرمندانه اقناع کنند.

حسینی ادامه داد: در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران ارشد و میانی، انتظار همگانی این است که دولت جوان و حزب اللهی با سه شاخص "جوان، انقلابی و کاربلد" در رده‌های مختلف مدیریتی براساس شایسته‌سالاری و به‌ دور ازسهم‌خواهی‌های ستادهای انتخاباتی و قومیتی انجام دهند و بنده نیز تمام مشکلات را مکتوب کرده و به دولت و به مسؤولان جدید شهرستان در بدو ورودشان ارائه خواهم داد.

وی با اشاره به بازی جدید غرب برای مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: روز پنجشنبه ۲۸ مرداد وزرای سه کشور اروپایی، با انتشار بیانیه‌ای مشترک نگرانی خود را از ‌تولید ۲۰۰گرم اورانیوم فلزی با غنای ۲۰درصد ایران ابراز نگرانی کرده‌اند و میگویند ایران در آستانه ساخت سلاح اتمی قرار گرفته است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: در جواب آن‌ها می‌گوییم که ایران کشور ظالم ستیز و مظلوم دوست است اما کشورهایی همچون آمریکا ظالم دوست و مظلوم ستیز است و چرا از کشور خودتان که سلاح اتمی دارد نمی‌ترسید.

حسینی با بیان اینکه آمریکا در مورد نتیجه مذاکرات وین اعلام تردید کرده که این هم بازی دیگر غربی‌ها است، عنوان کرد: غربی‌ها در آستانه شکل گیری دولت جدید و رویکردهای جدید دستگاه سیاست خارجی کشورمان که موجب قرابت بیشتر میدان و دیپلماسی خواهد شد؛ می‌خواهند با عملیات روانی، دیپلماسی و رسانه‌ای خود به دولت جدید فشار بیشتری وارد کنند تا آنها را به انفعال وادار کنند.

وی  تصریح کرد: باید عرض کنیم که دیگر دوران لبخند به شما تمام شده، یعنی اگر غلطی از شما سر بزند دیگر به جای لبخند سیلی خواهید خورد و بدانید که آرزوهای برجام‌های دیگر را به گور خواهید برد. 

امام جمعه شهر پردیس با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه خدمت رسانی شهرستان پردیس و فعالیت‌های جهادی این قرارگاه تشریح کرد: از ابتدای کرونا این قرار گاه با همت مردم و مسؤولان و با مسؤولیت امام جمعه و دبیری سپاه شهرستان بسته‌های معیشتی و بهداشتی را توزیع می‌کردند و امروز نیز در غالب طرح شهید سلیمانی با تلاش برادران بسیجی و سپاه  عزیز ما  انجام می‌شود‌ که جای تقدیر دارد.

حسینی با اشاره به افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن، گفت: این بیمارستان افتتاح نمی‌شد بهتر بود زیرا زمانی که بیمارستان الغدیر با کلی تبلیغات رسانه‌ای افتتاح شد، فقط به تزریقات و پزشک عمومی و فعالیت‌های سطحی بسنده کردند، درحالی که قرار بود در بخش اول افتتاح، خدمات گسترده‌تری را ارائه دهند اما هیچ کدام محقق نشد.

وی ابراز کرد: چرا از بخش‌های بدون استفاده این بیمارستان برای راه اندازی مرکز واکسیناسیون استفاده نمی‌کنند و باید مکان‌های دیگر را با کلی هزینه راه اندازی کنند، اگر در همین مکان مرکز واکسیناسیون احداث می‌شد و هزینه می‌کردند این بیمارستان هم به زودی راه می افتاد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول