اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مهار تورم و گرانی اولویت دولت سیزدهم باشد

امام جمعه سنندج گفت: اولویت رئیس جمهور و کابینه دولت سیزدهم مهار تورم و گرانی باشد.

مهار تورم و گرانی اولویت دولت سیزدهم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: انسان‌هایی که مورد ترور دیگران قرار می‌گیرند بهترین و والاترین جایگاه را نزد پروردگار دارند و از مظلوم‌ترین شهدا هستند.

وی تصریح کرد: عده‌ای از علما و بزرگان علمی کشور ما به دست نابکار این نابخردان و از خدا بی‌خبران مورد ترور قرار گرفته‌اند.

وی از کردستان به عنوان مهد علم و ادب نام برد و گفت: 300 نفر در همین استان در عملیات‌های تروریستی دشمنان به شهادت رسیده‌اند که تعداد زیادی از آنها را علمای دینی بزرگ همچون ماموستا شیخ ‌لاسلام و برهان عالی بوده‌اند.

امام جمعه سنندج افزود: امروز جای خوشحالی است که جامعه جهانی بیدار شده تا مانع از ترور در جهان شوند.

ماموستا رستمی در ادامه با تبریک هفته دولت و انتخاب کابینه دولت جدید و ابراز امیدواری برای تلاش در مسیر رفع مشکلات و تورم در کشور گفت: امیدوارم دکتر عبدالملکی از فرزندان کردستان در سمت وزیر تعاون، کار و  رفاه اجتماعی با تلاش و خدمت‌گذاری بخش زیادی از مشکلات جامعه را حل کند.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: امیدواریم با روی کار آمدن دولت مردمی آقای رئیسی شاهد حذف باند و باند بازی حزب‌گرابی و تعصب باشیم و همراهی مردم و تلاش دولتمردان مشکلات مرتفع شود.

وی تاکید کرد: اولویت رئیس جمهور و کابینه دولت سیزدهم مهار تورم و گرانی باشد.

ماموستا رستمی با اشاره به اهانت یک هیئت در تهران به اهل بیت و اصحاب پیامبر گفت: به شدت این حرکت را محکوم می کنیم و انتظار برخورد قاطع و دندان شکنان با این افراد را داریم.

وی اضافه کرد: بهترین پاسخ به این افراد که با هدف تفرقه‌افکنی دست به چنین گستاخی‌هایی می‌زنند همین بیان مبارک رهبر معظم انقلاب است که فرمودند هرکس بین تسنن و تشیع اختلاف ایجاد کند و به صحابه و اهل بیت پیامبر توهین کند نه شیعه است و نه سنی».

امام جمعه سنندج افزود: این افراد به راستی آب در آسیاب دشمنان می‌ریزند و هدفی جز خدشه‌دار کردن وحدت مسلمانان ندارند و قطعا پاسخ این بی‌حرمتی و بی‌ادبی را خواهند دید.

ماموستا رستمی اظهار کرد: وحدت اصل مهم در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب است و نباید اجازه دهیم در هیچ شرایطی این ابزار مهم و دشمن‌شکن خدشه‌دار شود.

وی در ادامه افزود: دنیا زودگذر است باید به فکر آخرت باشیم و با عمل صالح و حرکت در مسیر پیامبر مکرم اسلام، خاندان، اهل بیت و صحابه مبارک ایشان خود را برای روز رستاخیز آماده کنیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول