اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سردار بهدانی فرد: بازگرداندن 3500 خودرو غیربومی طی 10 روز گذشته از یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس در این ایام به بیش از 8 هزار خودرو تذکر شفاهی داده و سه هزار و 500 خودرو از ورودی یزد بازگردانده و همچنین بیش از 3 هزار خودرو نیز اعمال قانون شد.

سردار بهدانی فرد: بازگرداندن 3500 خودرو غیربومی طی 10 روز گذشته از یزد

 سردار عباسعلی بهدانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های پشتیبانی نیروی انتظامی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان یزد، اظهار کرد: در این ایامی که ویروس کرونا کشور را درگیر خود کرده است کادر پزشکی زحمات زیادی را برای سلامت مردم می‌کشند و ناجا هم در این خصوص قدم های خوبی را برداشته است.

وی افزود: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیروهای مسلح برای مقابله با ویروس کرونا؛ پلیس استان یزد نیز از ۲۴ مرداد ماه طرح‌ها و اقدامات خود را در این حوزه آغاز و در هفت نقطه از ورودی استان یزد استقرار پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس در این ایام به بیش از هشت هزار خودرو تذکر شفاهی داده و سه هزار و ۵۰۰ خودرو را نیز از ورودی این استان بازگردانده است.

سردار بهدانی‌فرد رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را وظیفه‌ای عمومی دانست و بیان کرد: از آغاز شروع بکار طرح‌های نیروی انتظامی  در سال جاری، بیش از سه هزار خودرو در استان یزد اعمال قانون شده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول