اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عملیات اجرایی دبستان شش کلاسه معلم رودان آغاز شد

همزمان با هفته دولت کلنگ دبستان شش کلاسه معلم شهرک امام حسن (ع) رودان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و فرماندار و رئیس آموزش و پرورش رودان زده شد.

عملیات اجرایی دبستان شش کلاسه معلم رودان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، همزمان با هفته دولت طی آیینی با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان،فرماندار شهرستان رودان  مدیرآموزش وپرورش شهرستان رودان وجمعی دیگر از مسولین استانی و شهرستانی کلنگ احداث یک باب دبستان شش کلاسه معلم  در شهرک امام حسن به زمین زده شد.

عبدالله عبدی بحرینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان، در این آیین با تقدیر از امیری خیر نیک اندیشی که با اهدای زمین این پروژه آموزشی زمینه آغاز عملیات اجرایی آن را فراهم نموده، افزود: بخش از  هزینه های احداث و اجرای این مدرسه را معلمین ودانش آموزان خیر مدرسه ساز متقبل شده و به پاس این کار نیک معلمین عزیز شهرستان  این مدرسه با نام « معلم » احداث می شود.

بحرینی در ادامه تصریح کرد: این مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای ۳۷۸ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد ریال از محل کمک های معلمین و دانش آموز خیر مدرسه سازشهرستان  وحمایت و همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان  احداث خواهد شد.

به گزارش فارس، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی دبیرستان علامه امینی رودان دیگر پروژه حوزه آموزش بوده که با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول