اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

نخستین نشست مشترک وزارتخانه‌های بهداشت و امور خارجه درباره واکسن کرونا با حضور امیرعبداللهیان و عین‌اللهی

نخستین نشست مشترک وزارتخانه‌های بهداشت و امور خارجه درباره واکسن کرونا با حضور امیرعبداللهیان و عین‌اللهی وزرای خارجه و بهداشت بعدازظهر امروز در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

نخستین نشست مشترک وزارتخانه‌های بهداشت و امور خارجه درباره واکسن کرونا با حضور امیرعبداللهیان و عین‌اللهی

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نخستین نشست مشترک وزارت‌خانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امور خارجه در خصوص واکسن کرونا با حضور «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئولان سازمان‌های ذیربط در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بانک مرکزی و مدیران بخش‌های مختلف اقتصادی و منطقه‌ای وزارت امور خارجه بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با هدف تشدید تلاش‌ها و هماهنگی‌های بین سازمانی در حوزه تامین واکسن کرونا در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

 

 

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) بعد از جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران از تشکیل ستاد ویژه تسریع در تامین واکسن کرونا در وزارت امور خارجه خبر داد و گفت: امروز بعد از جلسه هیأت دولت، کارم را با دو برنامه شروع خواهم کرد. برنامه اول اولویت اصلی است که مردم ما گرفتار آن هستند.

وی توضیح داد: ما در وزارت امور خارجه از امروز ستاد ویژه‌ای را برای تسریع در تامین واکسن از کشورهای مختلف تشکیل داده‌ایم که بعدازظهر این جلسه را با حضور مسئولان ذیربط وزارت خارجه، دستگاه‌های مختلف مرتبط با این موضوع در کشور و با حضور وزیر بهداشت در وزارت امور خارجه برگزار می‌کنیم و هدف این است که تمام سفارتخانه‌های ما و ظرفیت‌های خود در خارج از کشور را چه در بخش دولتی و خصوصی برای تسریع در این کار فعال کنیم.

امیرعبداللهیان بیان کرد: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت که از هر کشوری که امکان انتقال واکسن به داخل بوده و از نظر استانداردهای علمی مورد تایید وزارت بهداشت باشد، بتوانیم بدون هیچ محدودیتی واکسن را وارد کنیم. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول