اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تخطی مدیران روحانی از دستور مخبر/ انتصاب‌های لحظه آخری در استانداری سمنان+ سند

استاندار سمنان و معاون او با تخطی از دستور معاون اول رئیس‌جمهور، برای انتصاب‌های لحظه آخری در استانداری حکم می‌زنند.

تخطی مدیران روحانی از دستور مخبر/ انتصاب‌های لحظه آخری در استانداری سمنان+ سند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، معاون اول رئیس‌جمهور اخیراً در نامه‌ای تأکید کرده بود: «حسب اطلاع واصله برخی از دستگاه‌های دولتی یا وابسته به دولت در روزهای اخیر اقدام به عزل، نصب و یا جابجایی برخی مدیران دولتی یا اعضای هیأت‌های عامل و هیأت مدیره شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی یا وابسته به دولت نموده‌اند.

تا استقرار دولت از هرگونه جابجایی، عزل و یا نصب مدیران در کلیه سطوح ملی، استانی و شهرستانی جدا خودداری شود».

در حالی که معاون اول رئیس‌جمهور تأکید کرده «تا استقرار دولت از هرگونه جابجایی، عزل و یا نصب مدیران در کلیه سطوح ملی، استانی و شهرستانی جدا خودداری شود»، بعدازظهر روز صدور و دریافت نامه مخبر (دوم شهریورماه)، استاندار سمنان و معاون منابع انسانی او، چندین حکم انتصاب صادر کرده‌اند.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در حکمی «حسن اقوامی‌پناه» را به سمت مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان منصوب کرده است.

در این حکم که روز دوم شهریورماه و بعد از نامه مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور صادر شده، آمده: با عنایت به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع و نظر به مراتب تعهد، سوابق، تجربه و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان منصوب می‌شوید.

فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان نیز در حکم دیگری، «حسین خلیل‌نژاد» را به سمت معاون تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان منصوب کرده است.

منصوری در حکم دیگری، «مصطفی خاتمی» را به سمت معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان منصوب کرد.

برخی فعالان اجتماعی ابراز امیدواری کرده‌اند تا مراجع نظارتی، اولاً نسبت به ابطال احکام صادره و ثانیاً نسبت به برخورد قانونی با خاطیان از نامه معاون اول رئیس‌جمهور اقدام عاجل صورت دهند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول