اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

استاندار آینده به مشکلات چهارمحال و بختیاری اشراف داشته باشد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با تاکیدبر ضرورت جوانگرایی در سیستم مدیریتی استان، گفت: مدیران آینده علی‌الخصوص استاندار باید آگاه و مسلط به مشکلات استان باشند.

استاندار آینده به مشکلات چهارمحال و بختیاری اشراف داشته باشد

محمد خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در روزهایی به سر می‌بریم که مردم استان کم‌برخوردار چهارمحال و بختیاری از یک سو با مسائل اقتصادی و کوچک‌تر شدن سفره خود مواجه هستند و از سوی دیگر بی‌تدبیری‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت آن‌ها را بیش‌ از پیش آزرده لذا شیوه انتخاب و مسندنشینی مسؤولان این استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسئول بسیج دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد ادامه داد: با توجه به اینکه اولین دولت شکل گرفته در گام دوم انقلاب اسلامی دولت سیزدهم است، انتظار می‌رود نیروی انسانی جوان، مؤمن، انقلابی و تحول‌خواه در تک تک سلول‌های مدیریتی جایگزین شده که تنها در این صورت می‌توان بر شدت مشکلات فایق آمد و با بن بست‌شکنی حیات طیبه‌ای را برای مردم رقم زد.

وی تاکید کرد: آنچه در این میان مهم است تاکید و پیگیریِ ایجاد و استمرار گفتمان دولت جوان انقلابی و دوم تمهید شرایط و سازوکارهای قانونی در این زمینه است.

خدادادی با بیان اینکه در حال حاضردر بدنه اجرایی کشور و استان چهره‌هایی حضور دارند که به آمد و رفت دولت‌ها عادت کرده و شاهد چرخش مدیریتی ‌آن‌ها هستیم خاطرنشان کرد: تحول‌آفرینی جز با شروع تحول در بدنه مدیریتی شروع نخواهد شد و این امر با جایگزینی و جایگذاری مدیران جوان و تحول‌خواه میسر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از جمله موانع جدی در تحول‌آفرینی استان حضور اشخاص و جریان‌های فرصت‌طلب و سهم‌خواه است که لابی قوی در سطح کشور دارند، گفت: نباید در انتصابات وابستگی و سفارش‌های گروه‌ها و افراد خاص حاکم در ساختارهای سیاسی ملاک عمل قرار گرفته و باید انتخاب و انتصاب افراد بر مبنای کارآمدی، تقوا، روحیه تحول‌خواهی، انقلابی‌گری و جوانگرائی بوده و مدیران انتصاب شده علی‌الخصوص استاندار آگاه و مسلط به مشکلات استان باشد.

وی تصریح کرد: مردم شریف استان انتظار دارند که نه در شعار بلکه در عمل شاهد تحقق وعده مبارزه با فساد، گسترش عدالت اجتماعی و جوانگرائی شوند و سرمایه اجتماعی که به واسطه بی‌تفاوتی دولتمردان قبلی آسیب دیده، جبران شود.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول