اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ساماندهی ۳۶۱۸ تیم در طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در راستای اقدامات تخصصی طرح شهید سلیمانی در محورهای مراقبت، نظارت، حمایت و واکسیناسیون بیش از ۳ هزار و ۶۱۸ تیم ساماندهی شده که برای مقابله و کاهش آسیب های بیماری کرونا نقش آفرینی می کنند.

ساماندهی ۳۶۱۸ تیم در طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) اظهار کرد: ملت ایران در اوج تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان در طول ۴۲ سال گذشته و خصوصاً در دوران بیماری کرونا به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده و در پیک‌های قبلی کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی و تحقق مشارکت مردم بیماری کنترل و مدیریت شد.

وی افزود: امروز علیرغم توطئه‌های دشمنان با تحریم‌ها و جنگ اقتصادی و راه انداختن جنگ روانی علیه ملت اقدامات چشمگیری در حوزه مقابله با کرونا و کاهش آسیب‌های آن انجام شده که باید تشدید شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: به‌کارگیری فرهنگ بسیجی که مؤلفه‌های زیادی از جمله ایثار و ازخودگذشتگی در آن نهفته وجه تمایز ملت ایران با جهان است و لذا فرهنگ و تفکر بسیج یک نعمت بزرگ الهی است که باید قدردان آن باشیم.

کریمی گفت: ملت ایران در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی تفکر و روحیه بسیجی را به عنوان یک الگوی موفق به جهان معرفی کرد و در طول بیماری کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی بار دیگر کارآمدی و راهگشا بودن تفکر بسیجی را به رخ کشاند.

وی اضافه کرد: دشمنان قسم‌خورده ملت ایران در همه راهبردهای خود با شکست جدی مواجه شدند و امروز با ابزار فضای مجازی برای وارونه نشان دادن حقایق و نادیده گرفتن‌های دستاوردهای عظیم نظام اسلامی پای کار آمده‌اند که با هوشیاری ملت و بصیرت آنها قطعاً به جایی نخواهند رسید.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد: انعکاس و بازتاب خدمات و تبیین دستاوردهای انجام شده در طول انقلاب و خصوصاً مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها در دوران بیماری کرونا یک ضرورت مهم است و می‌تواند تهاجمات رسانه‌ای دشمنان را خنثی کند.

کریمی ادامه داد: بازتاب صحیح اقدامات و خدمات انجام شده در اوج تحریم‌ها و مشکلاتی همچون کرونا برای مردم امیدآفرین و دلگرم‌کننده است و باید به این مسئله توجه داشته باشیم.

وی افزود: با تبدیل پایگاه‌های بسیج به پایگاه‌های امداد و سلامت برای اقدام در راستای نظارت، مراقبت و حمایت موجی از انگیزه‌ها و امیدهای فراوان به محلات و مناطق منتقل شد و لذا پایگاه‌های بسیج با عزم جهادی و همت‌های بلند برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری باید اقدام کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی یادآور شد: اجرای با قوت طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی با نقش‌آفرینی بسیجیان و مردم در دستور کار قرار گرفته و بیش از ۹ هزار نفر از بسیجیان در این راستا آموزش دیده‌اند.

کریمی گفت: همچنین در راستای اقدامات تخصصی طرح شهید سلیمانی در محورهای مراقبت، نظارت، حمایت و واکسیناسیون بیش از ۳ هزار و ۶۱۸ تیم ساماندهی شده که برای مقابله و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول