اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر کرمانشاه ۶ شهریورماه برگزار می‌شود

فرماندار کرمانشاه گفت: روز شنبه، ششم شهریورماه چهارمین جلسه شورای شهر کرمانشاه به منظور انتخاب هیأت رئیسه تشکیل می‌شود.

جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر کرمانشاه ۶ شهریورماه برگزار می‌شود

فضل‌الله رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص زمان برگزاری جلسه شورای شهر کرمانشاه با دستور کار انتخاب هیأت رئیسه، اظهار داشت: روز شنبه هفته آینده، ششم شهریورماه ساعت هشت و نیم صبح چهارمین جلسه شورای شهر کرمانشاه به منظور انتخاب هیأت رئیسه در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل می‌شود.

وی افزود: با عنایت به تأکیدات به عمل آمده اعضای شورا در جلسه  شرکت کنند تا بتوانیم وضعیت هیأت رئیسه را تعیین  تکلیف کنیم و اعضای شورا کارهای خود را شروع کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: از همه اعضای شورای شهر کرمانشاه درخواست دارم با توجه به شرایط سخت اقتصادی و شروع به کار دولت جدید و نیازمندی که به کار بیشتر در حوزه‌های مختلف عمرانی و شهری کرمانشاه داریم برای وقفه‌ای  هم که در دوره پنجم شورا برای برخی لوایح و طرح‌های به وجود آمد و نیازمند بررسی بیشتر هم دارند، تلاش کنند.

وی در پایان، اظهار داشت: حتی اگرعضوی از شورای شهر به دلیل بیماری کرونا نتوانست در جلسه حضور یابد به صورت مجازی این امکان فراهم شده است که بتواند در انتخاب هیأت رئیسه شرکت و رأی دهد امیدواریم با توجه به شرایط پیش آمده و تعامل به وجود آمده  انتخاب هیأت رئیسه شورا تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول