اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شهردار جدید فیروزآباد انتخاب شد

عبدالمطلب رهنما با رای اعضای شورای اسلامی فیروزآباد به عنوان شهردار انتخاب شد.

شهردار جدید فیروزآباد انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، مسلم اولاد در جلسه شورای شهر و اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: عبدالمطلب رهنما به عنوان شهردار جدید فیروزاباد با رای اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی دوره ششم شورای اسلامی شهر فیروزاباد انتخاب شد.

وی افزود: بعد از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر فیروزآباد اعضای این شورا در اولین جلسه رسمی خود «محمد بیرمی» از نیروهای شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب کردند.

رئیس شورای شهر فیروزآباد اضافه کرد: فراخوان انتخاب پست تصدی شهرداری فیروزآباد در فضای مجازی توسط اعضای شورای اسلامی شهر فیروزآباد منتشر شد که ۳۰ نفر اعلام آمادگی کردند که از این تعداد هیچکدام دارای شرایط مندرج در ایین نامه انتخاب شهردار از جمله ۵ سال مدیریت میانی نبود که در نهایت به دلیل موقعیت حساس شهرداری گزینه شهردار غیر بومی با بیش از از ۲۰ سال مدیریت شهرداری انتخاب شد.

اولاد با بیان این که رهنما پیش از این شهردار شهرستان سپیدان بود و سابقه و عملکرد موفق و خوبی در شهرداری های پیش داشت گفت: اعضای شورای اسلامی شهر فیروزآباد وی را مناسب پُست شهرداری فیروزآباد انتخاب کردند که امیدواریم با تعامل و همفکری با اعضای شورای اسلامی شهر بتواند در راستای شکوفایی و رونق شهر موفق و کوشا باشند.

در ادامه محمد ناصر کریمی با بیان این که شهردار جدید در بحث جذب و جلب مشارکت مردم و همراه کردن بدنه شهرداری با خود با توجه به تعهد و تخصصی که از او مشاهده می شود انتظار داریم.

وی افزود: به عنوان یک جامعه شناس امید است که شهرداری را به عنوان یک مدیر غیر بومی مدیریت کرده و در زمینه توسعه عدالت فضایی و محیطی در مجموعه شهر مصمم باشد.

سخنگوی شورای شهر فیروزآباد ادامه داد: توانایی مدیریت بحران و بحران های شهری و نگاه کلی به مسائل شهری که زمینه ساز پیشرفت و توسعه همه جانبه باشد در نظر گرفته شود.

کریمی اضافه کرد: رهنما ثابت کند تصمیم که شورا امروز گرفته تصمیم درست و صحیح بوده، چرا که پاسخگویی به اصحاب رسانه و فضای مجازی بسیار دشوار بوده و از همین امروز خود را آماده پاسخگویی به مردم، اصحاب رسانه و فضای مجازی باشد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول