اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت 15 واحد مسکونی به مددجویان این نهاد در استان تحویل داده می‌شود.

افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویی در چهارمحال و بختیاری

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: همزمان با هفته دولت 15 واحد مسکونی مددجویی با اعتبار 2 میلیارد و 25 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این تعداد واحد مسکونی در شهرستان‌های خانمیرزا، لردگان، بن و سامان به خانواده‌های مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به ارائه بسته‌های حمایتی احداث مسکن به مددجویان، افزود: مددجویان علاوه‌بر دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، کمک‌های بلاعوض نیز دریافت می‌کنند.

محمدی با اشاره به مراسم کلنگ‌زنی 2 واحد مسکن مددجویی در استان، عنوان کرد: همچنین در هفته دولت مراحل احداث 2 واحد در شهرستان اردل با اعتبار 360 میلیون تومان نیز آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول