اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«اِمی» جایزه‌اش را از فرماندار رسوا شده نیویورک پس گرفت

«اندرو کومو»، فرماندار سابق نیویورک، جایزه آکادمی اِمی خود را که معادل اسکار تلویزیون محسوب می‌شود، از دست داد.

«اِمی» جایزه‌اش را از فرماندار رسوا شده نیویورک پس گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه واشنگتن تایمز نوشت:  «اندرو کومو»، فرماندار سابق نیویورک، روز سه شنبه «جایزه امی» خود را از دست داد. جایزه «اِمی» که به اسکار تلویزیون شهرت دارد معتبرترین رویداد رقابتی برای تولیدات و برنامه‌های تلویزیونی آمریکا محسوب می‌شود.

آکادمی بین‌المللی هنرها و علوم تلویزیونی اعلام کرد که «امی» افتخاری که سال گذشته به دموکرات‌ها اعطا شد به دلیل «استادانه» توجیهات تلویزیونی خود در مورد همه گیری کووید ۱۹ را لغو کرد.

آکادمی گفت: با توجه به گزارش دادستان کل نیویورک و استعفای متعاقب اندرو کومو از فرمانداری، جایزه ویژه بین‌المللی امی ۲۰۲۰ او را لغو می‌کند.

این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد: نام او و هرآنچه که به دریافت جایزه از مواد آکادمی بین المللی مربوط می‌شود، حذف خواهد شد. 

این در حالی است که استعفای آقای کومو از فرمانداری نیویورک از روز سه‌شنبه اعمال شده است.

وی پس از آنکه گزارش دادستان کل ایالت ادعاهای ۱۱ زن مبنی بر آزار جنسی کوومو از سوی آن‌ها را تایید کرد، با استیضاح روبرو شد.

سال گذشته، «بروس پیزنر» رئیس و مدیرعامل آکادمی، از استفاده آقای کومو از تلویزیون برای آرام کردن نیویورکی‌ها در بحران سلامت عمومی استقبال کرده بود.

به گزارش ورایتی، آقای پیزنر در آن زمان گفته بود: ۱۱۱ گزارش روزانه فرماندار بسیار خوب عمل کرد زیرا او به طور موثر برنامه‌های تلویزیونی با شخصیت‌ها، طرح راهکارها و گزارش‌های به موقع از موفقیت و شکست روند‌های مواجهه با کرونا را ارائه کرده است. مردم سراسر جهان برای اطلاع از آنچه در جریان است، هماهنگ شدند و نیویورک سخت به نمادی از عزم و اراده برای مقابله مجدد تبدیل شد.

«کتی هوچول»دموکرات، فرماندار نیویورک، روز سه‌شنبه به عنوان اولین فرماندار زن این ایالت سوگند یاد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول