اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| ایتالیایی‌ها رمز پیروزی تیم‌شان را فاش کردند/ استرس کار دست چکی‌ها داد

سرمربی و کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایتالیا، بازی با قدرت، حفظ روحیه و فشار روی حریف را مهم‌ترین فاکتورهای پیروزی ایتالیا مقابل جمهوری چک دانستند.

والیبال نوجوانان جهان| ایتالیایی‌ها رمز پیروزی تیم‌شان را فاش کردند/ استرس کار دست چکی‌ها داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نوجوانان ایتالیا در دومین بازی خود در مرحله گروهی قهرمانی جهان با نتیجه قاطع سه بر صفر مقابل جمهوری چک به پیروزی رسیدند.

وینچنزو فاینیزا، سرمربی تیم ایتالیا در واکنش به این پیروزی، گفت: بازی را پایاپای مقابل جمهوری چک شروع کردیم. در ست دوم از حریف عقب بودیم اما توانستیم با قدرت برگردیم و بازی را ببریم. جمهوری چک تیم قدرتمند است و بسیار خوب دفاع کرد.

ایتالیا فردا در سومین بازی خود به مصاف بلاروس می‌رود. فاینیزا در پاسخ به این‌که آیا تیمش می‌تواند فردا به سومین برد متوالی خود برسد، گفت: ما روز به روز کار می‌کنیم. درحال حاضر فقط به هتل می‌رویم و روی عملکردمان مقابل تیم بلاروس تمرکز می‌کنیم.

متئو استافورینی، کاپیتان ایتالیا در ارزیابی عملکرد لاجوردی پوشان برابر چک، افزود: سعی کردیم خودمان را بالاتر از حریف نگه‌داریم تا نبازیم. روی چک فشار آوردیم و این فشار را نگه‌داشتیم و درنهایت به پیروزی رسیدیم.

وی در واکنش به این سئوال که چه شد در ست دوم با وجود عقب بودن از حریف، به بازی برگشتید و نتیجه را به سود خود تمام کردید، گفت: در امتیازهای پایانی ست دوم بهتر دفاع کردیم و خود را از نظر روحی نباختیم. این رمز پیروزی‌مان در ست دوم بود.

همچنین یان اسوبودا، سرمربی تیم والیبال نوجوانان چک این شکست را تنها به بازی بهتر حریف مرتبط دانست و گفت: به تیم ایتالیا تبریک می‌گویم. امروز آن‌ها بهتر بازی کردند و پیروز شدند.

این شکست درحالی رقم خورد که جمهوری چک در ست دوم بازی نزدیکی مقابل حریف داشت و می‌توانست برنده یک ست شود. اما درنهایت این اتفاق رخ نداد، اسوبودا گفت: در ست دوم بازی سخت شد. خوب بازی کردیم اما ایتالیا سرویس‌های بهتری زد، دفاع و دریافت خوبی هم داشت و درنهایت برنده ست شد.

سرمربی چک در واکنش به بازی سوم تیمش مقابل بلاروس و این‌که آیا این را به طور دقیق این تیم را آنالیز کرده‌اند یا خیر؟ گفت: فردا روز استراحت ماست و روز جمعه در سومین بازی مقابل بلاروس قرار خواهیم گرفت. بنابراین فرصت داریم که کاملا برای آنالیز حریف وقت ‌بگذاریم. وقت تمرین هم داریم و آماده می‌‌شویم تا بازی خوبی مقابل بلاروس ارائه کنیم.

شیمون بیکنار، کاپیتان جمهوری چک معتقد است تیمش در بازی مقابل ایتالیا تحت فشار بوده است و افزود: بازی را با استرس شروع کردیم و دلیل باختمان همین بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول