اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| بازی زیرکانه لهستانی‌ها/ کری‌خوانی نیجریه برای ایران

سرمربی تیم والیبال نوجوانان لهستان معتقد است که شاگردانش در بازی امروز مقابل نیجریه زیرکانه عمل کردند.

والیبال نوجوانان جهان| بازی زیرکانه لهستانی‌ها/ کری‌خوانی نیجریه برای ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال نوجوانان لهستان در اولین بازی خود در قهرمانی جهان موفق به پیروزی 3 بر صفر مقابل نیجریه شد.

میخال باکیه‌ویچ، سرمربی لهستان با ابراز خرسندی از کسب این برد، گفت: خوشحالم چون مقابل نیجریه بسیار زیرکانه بازی کردیم. در دفاع عملکرد خوبی داشتیم اما سرویس‌های متوسطی زدیم. هرچند که نیجریه به لحاظ قدرت بدنی تیم قدر و قد بلندی بود اما در بازی امروز اشتباهات زیادی داشت.

لهستان سه عنوان سومی و یک مقام قهرمانی جهان در کارنامه دارد. باکیه‌ویچ در پاسخ به این‌که آیا تیمش در هفدهمین دوره قهرمانی جهان به دنبال تکرار عنوان قهرمانی سال 2015 است، گفت: تورنمنت امسال متفاوت از سال 2015 است. ضمن این‌که این تازه اولین بازی ما در رقابت‌های امسال بود و فعلاً نمی‌توانم آنالیز دقیقی بدهم. بعد از بازی فردا می‌توانم در خصوص شانس قهرمانی نظر قطعی دهم.

سرمربی لهستان درباره سطح برگزاری این دوره از رقابت‌ها و میزبانی ایران گفت: از نظر من همه چیز عالی است. مردم ایران نقطه قوت این کشور هستند که همه مهربان و کمک‌کننده‌اند.

جیکوب اولزوسکی، کاپیتان لهستان هم درباره برد تیمش مقابل نیجریه، گفت: بازی زیرکانه‌ای ارائه کردیم و از امتیازات به خوبی استفاده کردیم. نیجریه تیم قد بلندی بود، اما آنها زیاد اشتباه کردند و ما توانستیم از اشتباهات حریف به خوبی استفاده کنیم. ضمن این‌که در این بازی امتیازات خوبی هم از سرویس گرفتیم.

سانی محمد موسی، سرمربی نیجریه در واکنش باخت شاگردانش با اختلاف امتیاز بالا مقابل لهستان، گفت: تیم هند بسیار متفاوت از لهستان است. سطح والیبال این دو تیم تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. لهستان سال‌های زیادی است که در والیبال فعالیت می‌کند، اما نیجریه تازه در مرحله مقدماتی والیبالش قرار دارد. ما تیم را برای 4 سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم و به لهستان برای برد امروز تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این‌ پرسش که آیا تیمش به زمانی بیشتری برای رسیدن به هماهنگی نیاز دارد؟ گفت: قطعاً همین‌طور است؛ از 4 بازی مرحله مقدماتی تازه 2 بازی انجام دادیم. باید منتظر ماند و دید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید ایران را هم بردیم.

مایکل آباری، کاپیتان تیم نیجریه در ارزیابی باخت امروز تیمش مقابل لهستان گفت: تیم لهستان سابقه بیشتری دارد و در مسابقات مختلفی شرکت کرده است. اما برای ما این شانس تازه ایجاد شده که این سطح از رقابت‌ها بازی کنیم.

او که پیش‌تر در بازی مقابل هند گفته بود بازیکنان در زمین تمرکز لازم را نداشتند در مواجه با این سئوال که آیا در بازی امروز هم بازیکنان نیجریه نتوانستند تمرکز کنند، گفت: تمرینات و نوع سالن مسابقات در ایران با آن چیزی که ما در کشورمان داریم متفاوت است. به هرحال درحال پیشرفت هستیم و داریم روی ارتقای سطح والیبالمان کار می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول