اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دولت انقلابی دست جریان نفوذ را قطع می‌کند/ برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دولت در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن علاوه بر ترور نفوذ به مراکز حساس را در اولویت قرار داده، گفت: دولت انقلابی می‌تواند دست جریان نفوذ از کشور را قطع کند.

دولت انقلابی دست جریان نفوذ را قطع می‌کند/ برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دولت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت شهدای دولت گفت: منافقین کوردل سال ۱۳۶۰ در یک عملیات تروریستی محمدعلی رجایی و باهنر را به شهادت رساندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نام‌گذاری سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی به‌نام هفته دولت را هوشمندانه و دارای پیام دانست و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی لیبرال‌ها بر کشور حکومت داشتند و دولت شهید رجایی اولین دولت انقلابی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود بنابراین نام‌گذاری هفته دولت این پیام را به همراه داشت که روش و منش لیبرال‌ها در کشور مضر و خطرناک است و نمی‌شود برای کشور انقلابی با روحیه لیبرالی تصمیم گرفت.

وی با یادآوری این نکته که ایران قربانی تروریست است و ۱۷ هزار شهید از مردم عادی گرفته تا نخست‌وزیر کشور گویای این موضوع است، افزود: آن سال‌ها منافقین به دنبال حذف فیزیکی مسئولان نظام بودند تا جلوی پیشرفت و توسعه کشور را بگیرند اما علی‌رغم همه نقشه‌ ها و ترورها این اسلامی رشد کرد و بالنده شد و مردم برای دفاع از این کشور هر روز مصمم‌تر در میدان هستند.

این مسئول با اشاره به  ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته در سال گذشته گفت: منافقین و دشمنان در کنار پروژه ترور نفوذ به مراکز مهم، حساس و تصمیم‌گیر را در دستور کار قرار دادند تا با نفوذ به دسنگاه‌های مهم تفرقه ایجاد کنند مردم را ناامید و به انقلاب بی‌اعتماد کنند و ارمان‌ها و شعارهای انقلاب را تحریف کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال القای"شعار ما نمی‌توانیم" به جامعه هستند، عنوان کرد: تحریم و تحریف‌ها همه نتیجه نفوذ است که برای از بین بردن تحریم‌ها و حذف تحریف‌ها باید دست جریان نفوذ را قطع کرد که راه قطع آن هم تشکیل دولت انقلابی است.

خاضع با اشاره به اینکه مسئولان دولت انقلابی باید راه و روش زندگی و خدمت شهید رجایی را الگوی خود قرار دهند، افزود: بی اعتمادی به وعده‌های دشمن و مبارزه با فساد از برجسته‌ترین ویژگی‌های این شهیدان است که دولتمردان باید الگو قرار دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز امیدواری از اینکه مدیران دولت سیزدهم دست جریان نفوذ در کشور را قطع کنند، افزود: اگر این کار صورت گیرد جریان تحریم و تحریف شکست خواهند خورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای دولت باید گرامی داشته شود، بیان کرد: تلاش می‌کنیم حتی‌الامکان برنامه‌ها و مناسبت‌های انقلابی تعطیل نشود و سلامت محور برگزار شود.

وی با تاکید بر فضاسازی شهری در هفته دولت گفت: دستگاه‌های دولتی برای گرامیداشت این روز پای کار بیایند ضمن اینکه دستاوردها و عملکرد دولت در این هفته به مردم گزارش داده شود.
خاضع عنوان کرد: برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت در مناطقی که نماز جمعه برگزار می‌شود گرامی داشته و سخنرانان به تبیین شخصیت شهیدان رجایی و باهنر و همچنین ویژگی‌های دولت می‌پردازند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول