اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

صیادان بوشهری 1184 تن میگو در 21 روز صید کردند

مدیرکل شیلات استان بوشهر میزان صید میگو در ۲۱ روز گذشته را هزار و ۱۸۴ تن عنوان کرد و گفت: این میزان صید نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد که این مقدار صید توسط سه هزار و ۶۹۰ شناور قایق و لنج انجام شده است.

صیادان بوشهری 1184 تن میگو در 21 روز  صید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بازدار صبح پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فصل صید میگو اظهار داشت: بیش از یک‌ هزار فروند لنج  و قایق از استان برای صید میگو به دریا زدند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به آمار از صید صیادان استان در سال گذشته گفت: سال گذشته دو هزار و ۲۲۶ تن میگو در استان بوشهر توسط صیادان استان صید شد و پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک‌ هزار و ۵۰۰ تن میگو در خلیج‌ فارس محدوده استان بوشهر صید شود.

وی میزان صید میگو در ۲۱ روز گذشته را هزار و ۱۸۴ تن عنوان کرد و ابراز داشت: این میزان صید نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد که این مقدار صید توسط سه هزار و ۶۹۰ شناور قایق و لنج انجام شده است.

بازدار افزود: ۷۰ درصد میگو صید شده از نوع ببری سبز یا صورتی است که بهترین و مرغوب‌ترین گونه میگو محسوب می‌شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: بازدار ۳۰ درصد میگو صید شده دیگر را از نوع سفید یا میگو سرتیز دانست و بیان کرد: قیمت‌گذاری میگو در بازار مانند سایر محصولات دامی و غذایی بر اساس عرضه و تقاضا تعین می‌شود.

به گزارش فارس، صید میگو از ۱۳ مرداد در محدوده خلیج‌ فارس محدوده استان بوشهر آغاز شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول