اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۶ طرح‌ عمرانی برق‌رسانی در سرخه افتتاح شد

۶ طرح عمرانی برق‌رسانی شهرستان سرخه به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

۶ طرح‌ عمرانی برق‌رسانی در سرخه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز هم‌زمان با هفته دولت، ۶ طرح عمرانی برق‌رسانی در شهرستان سرخه به بهره‌برداری رسید.

طرح اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی در ورودی غربی روستاهای صوفی‌آباد و بیابانک با مبلغ دو هزار میلیون ریال، طرح نصب دو دستگاه سکسیونر اتوماسیونی و ۶ دستگاه کنتور هوشمند و ۳۰ دستگاه کنتور قرائت از راه دور در نقاط مختلف شهرستان سرخه با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به‌عنوان طرح‌های قابل‌افتتاح محسوب می‌شوند.

طرح نصب دو ایستگاه هوایی توزیع برق به ظرفیت ۲۶۰ کیلوولت آمپر با هزینه دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و طرح اصلاح یک‌هزار و ۹۶۴ متر شبکه فشار متوسط هوایی مربوط به روستای افتر با مبلغ سه میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی هستند که افتتاح شدند.

طرح احداث پنج هزار و ۳۲۶ متر شبکه فشار متوسط هوایی خروجی از پست فوق توزیع شهرک صنعتی سرخه با اعتبار هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و احداث یک دستگاه پست هوایی با قدرت ۲۰۰ کیلوولت آمپر جهت تأمین برق ساختمان جدید شبکه بهداشت با مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، طرح‌های افتتاحی صنعت توزیع برق شهرستان سرخه در دومین روز هفته دولت است.

این ۶ پروژه برق‌رسانی با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول