اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح 28 پروژه در هفته دولت در جاسک

فرماندار جاسک از افتتاح ۲۸پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۱۰میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

افتتاح 28 پروژه در هفته دولت در جاسک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، محمد رادمهر در نشست خبری بمناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، گفت : تعداد ۲۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال  با اعتباری بالغ بر ۵۱۰میلیارد و ۹۰۲میلیون ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری مردم شریف جاسک  قرار می گیرد.

وی افزود: ۷پروژه در فصل کشاورزی و منابع طبیعی با اعتباری بالغ بر ۱۸۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال و همچنین ۱۰پروژه در فصل انرژی با اعتباری بالغ بر ۶۶میلیارد و ۳۵۲میلیون ریال می باشد .

فرماندار جاسک در ادامه بیان داشت: در فصل آموزش نیز ۴پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴میلیارد ریال و همچنین توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری با اعتباری بالغ بر ۳۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را شامل می شود.

فرماندار و نماینده عالی دولت در جاسک در خصوص دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در این  شهرستان گفت: در فصل‌های حمل و نقل ۲پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۰میلیارد ریال  و فصل حمایتی و ورزش و تفریحات نیز ۲پروژه عمرانی بالغ بر ۹میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال می باشد.

انتهای پیام/ 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول