اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اولتیماتوم دادستان به شورای شهر کرمانشاه/ جلسه انتخاب هیأت رئیسه فردا برگزار نمی‌شود

یک منبع آگاه از اولتیماتوم دادستان به شورای شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: جلسه فردا، پنجشنبه چهارم شهریورماه در راستای انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

اولتیماتوم دادستان به شورای شهر کرمانشاه/ جلسه انتخاب هیأت رئیسه فردا برگزار نمی‌شود

یک منبع آگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص برگزاری جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به اعلام نارضایتی و نگرانی فرماندار کرمانشاه در خصوص تشکیل جلسه شورای شهر و انتخاب هیأت رئیسه، طی نامه‌ای از دادستان درخواست کرده‌اند که به موضوع ورود پیدا کند.

این منبع آگاه ادامه داد: دادستان کرمانشاه نیز طی نامه‌ای به شورای شهر اولتیماتوم داده و به موضوع ورود پیدا کرده است، بنابرین جلسه فردا، پنجشنبه چهارم شهریورماه برگزار نخواهد شد.

گفتنی است، تاکنون دوبار جلسه شورای شهر کرمانشاه برای انتخاب هیأت رئیسه در محل فرمانداری این شهر برگزار شده که به دلیل عدم حضور و غیبت برخی از اعضا به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا، جلسه تشکیل نمی‌شود و قرار بود روز پنجشنبه همین هفته برای سومین بار این جلسه برگزار شود که با ورود دادستان به موضوع فردا هم برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول