اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان به ایستگاه هفتم رسید/ معرفی دبیر جشنواره

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه نینوا استان گلستان از میزبانی هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد و محورهای مهم جشنواره را تشریح کرد.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان به ایستگاه هفتم رسید/ معرفی دبیر جشنواره

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی تجری صبح امروز در حاشیه نخستین جلسه خبری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان در سال ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی رسالت رسانه‌ها و خبرنگاران در پیشبرد و ترویج گفتمان نظام دینی سنگین و خطیر است، جشنواره ابوذر یک محک رسانه‌ای برای ترسیم افق بلند در حل مشکلات جامعه و پرداختن به موضوعات راهبردی است.

وی با تشریح جزئیات هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و ضرورت کیفی‌سازی سطح جشنواره تصریح کرد: بلافاصله بعد از پایان سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و نقش مهم رسانه‌ها در حضور حداکثری، مقدمات برگزاری جشنواره در استان کلید خورد، هشت جلسه فشرده پیرامون ارتقاء سطح کیفی جشنواره نسبت به ادوار گذشته با اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه برگزار شد.

*«جشنواره ابوذر»محک رسانه‌ای برای حل مشکلات جامعه

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه نینوا استان گلستان افزود: از ظرفیت فکری مجریان ادوار گذشته جشنواره ابوذر، مدیران مسوول رسانه‌های استان و خانه مطبوعات بهره‌گیری کردیم تا هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیر تکاملی داشته باشد و بستری برای رقابت سالم و ظهور استعدادهای رسانه‌ای باشد که ارائه این آثار بتواند گره‌ای از مشکلات استان را باز کند.

تجری؛ تغییر و تحول در ساختار و محتوای جشنواره رسانه‌ای ابوذر را مولفه‌ای مهم برشمرد و ابراز کرد: بر اساس جمع‌بندی نظرات کارشناسان و فعالان حوزه رسانه موضوعات جشنواره مشخص شد اجماع نظرات بر محورهای کلان و شعار سال بود، همچنین اصلاح وضعیت جشنواره از مطالبات جدی در این بخش عنوان شد.

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال در دو بخش عام و ویژه ترسیم شده است، گفت: شرکت‌کنندگان در بخش عام براساس موضوع آزاد می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، قالب‌های جشنواره به صورت یادداشت، مقاله و گزارش در نظر گرفته شده است و هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر قالب یک اثر و در مجموع دو اثر را ارسال کند.

*محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر مشخص شد

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: در بخش ویژه جشنواره که دو موضوع با محور تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» در حوزه کشاورزی، دامپروری و آبخیزداری همچنین «تحقق دولت اسلامی با رویکرد مشارکت حداکثری، مطالبه‌گری، دولت و مجلس انقلابی» مشخص شده است.

تجری گفت: با توجه به اینکه استان گلستان قطب کشاورزی است و مشکلات و مطالبات عمده‌ای در این بخش وجود دارد یکی از بخش‌های مهم جشنواره به این محور اختصاص یافته است، از طرفی با توجه به برگزاری انتخابات مهمی که پشت سر گذاشتیم و حجم زیادی از فعالیت اصحاب رسانه به این بخش اختصاص پیدا کرد این موضوع نیز محور جشنواره قرار گرفت.

وی در خصوص فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بیان کرد: شرکت‌کنندگان تا ابتدای بهمن فرصت دارند آثار خود را در قالب‌های یاد شده در بخش عام و یا ویژه ارسال کنند، بنا داریم اختتامیه جشنواره را در دهه فجر امسال برگزار کنیم.

*شهابی دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان

تجری از معرفی دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: «ولی‌الله شهابی» به عنوان هفتمین دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گلستان انتخاب شده است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول