اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

وضعیت نامناسب شهدای گمنام دستنا/ مدیرکل حفظ آثار: شهردار مسئول رسیدگی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: پیش از میزبانی هر شهر از شهدای گمنام هیئت امنای شهدای گمنام شهر تشکیل و فرماندار شهرستان بعنوان رئیس هیئت امنا و شهردار بعنوان مسئول رسیدگی به یادمان شهدا منصوب و پیگیری این امور می‌شوند.

وضعیت نامناسب شهدای گمنام دستنا/ مدیرکل حفظ آثار: شهردار مسئول رسیدگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روز گذشته یکی از مخاطبین این رسانه تصاویری از وضعیت نامناسب شهدای گمنام شهر دستنا ارسال و بهبود این اوضاع را از ما درخواست نمود که خبرنگار این حوزه سوژه را از مسئول مربوطه پیگیری کرده که جزئیات آن‌را در ادامه می‌خوانید.

منوچهر ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت:  طبق آیین نامه اداره حفظ، نگهداری و بهره‌برداری یادمان‌های شهدای گمنام دفاع مقدس کشور که به منظور هماهنگی و انجام اقدامات لازم در خصوص چگونگی اداره، نگهداری و بهره برداری یادمان‌های عمومی شهدای گمنام دفاع مقدس در سطح کشور تدوین و ابلاغ گردیده است، فرماندار هر شهرستان بعنوان رئیس هیئت امنای شهدای گمنام منصوب و ملزم به پیگیری و تخصیص اعتبار برای ساخت یادمان‌های شهدای گمنام می‌باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در هر شهر شهرداران به عنوان مسئول رسیدگی به یادمان شهدای گمنام تعیین و موظف به رسیدگی، تعمیر و نگهداری از این اماکن معنوی می‌باشند.

وی ادامه داد: پیش از میزبانی هر شهر از شهدای گمنام نیز هیئت امنای شهدای گمنام همان شهر تشکیل و متعهد به ساخت و نگهداری یادمان و محل تدفین شهدای گرانقدر نیز می‌شوند.

ذوالفقاری در پایان گفت: این اداره کل نیز دوشادوش فرمانداران و شهرداران پیگیر اعتبارات و رفع موانع در خصوص احداث و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام سراسر استان می‌باشد که می‌طلبد فرمانداران بعنوان رئیس کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات شهرستان‌ها در خصوص تخصیص اعتبار از منابع شهرستانی جهت احداث یادمان شهدای گمنام اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول