اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

واکسیناسیون بیش از ۷۱۲ هزار نفر در کرمانشاه/ واکسن فعلا برای افراد زیر 18 ساله‌ها تزریق نمی‌شود

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: تا بدین لحظه فعلا مجوزی برای تزریق واکسن کرونا برای افراد زیر ۱۸ سال نداریم.

واکسیناسیون بیش از ۷۱۲ هزار نفر در کرمانشاه/ واکسن فعلا برای افراد زیر 18 ساله‌ها تزریق نمی‌شود

سارا شاه‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه واکسیناسیون دانش‌آموزان و افراد زیر ۱۸ سال، اظهار دشت: فعلا در هیچ مجمع عمومی و در هیچکدام از کشورهایی که در حال تزریق واکسن هستند، فعلا مجوز تزریق واکسن کرونا برای افراد زیر ۱۸ سال صادر نشده است.

وی ادامه داد: واکسن های فایزر، مدرنا و سینوفارم برای این گروه سنی در فاز مطالعاتی است تا عوارض و خطراتی برای افراد زیر ۱۸ سال را نداشته باشد.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: به محض اینکه کمیته‌های فنی و علمی در دنیا مجوز تزریق واکسن برای افراد زیر ۱۸ سال را صادر کنند و واکسن تأمین شود، ۱۰۰درصد ما هم واکسیناسیون این گروه سنی را شروع خواهیم کرد، ولی تا بدین لحظه فعلا مجوزی برای تزریق واکسن کرونا برای افراد زیر ۱۸ سال نداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۳۵ هزار دُز واکسن در استان کرمانشاه تزریق می‌شود، گفت: تاکنون ۷۱۲ هزار و  ۵۰۰ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است که از این تعداد  ۵۲۶ هزار دُز مربوط به نوبت اول واکسن و بیش از ۱۸۶ هزار مورد مربوط به دُز دوم بوده است.

شاه‌آبادی تنها راه کنترل شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون دانست و گفت: برای حفظ سلامت خود و دیگران و در امان ماندن از ویروس کرونا حتما واکسیناسیون را انجام دهید و به شایعات منتشر شده در این زمینه توجهی نداشته باشید. 

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول