اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در پردیس

دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا با نام شهید بروجردی با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، در فاز ۱ پردیس افتتاح شد.

افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا با نام شهید بروجردی عصر امروز با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، دکتر مسلم چشمی رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور و مسوولان شهرستانی  در فاز ۱ پردیس افتتاح شد. 

حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس، در این مراسم اظهار کرد: کشور ما با خون شهدا شکل گرفته و چشم جهان به عملکرد مسوولان در بحران کرونا بود که با هدایت های مقام معظم رهبری و مدیریشان کشورمان به الگویی برای دنیا تبدیل شد.

امام جمعه پردیس گفت: با آغاز بحران کرونا دنیا با سرقت، بداخلاقی و تنش مواجه شد، اما همزمان در کشورمان مردم و مسوولین یکپارچه به مبارزه با این ویروس برخواستند که با طرح مواسات، قرارگاه های جهادی و کمک پزشکان دست به دست هم دادیم تا مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

وی افزود: در کشورهای پیشرفته مردم برای دستمال کاغذی به جان هم افتادند اما خانواده های ایرانی با چرخ خیاطی و به صورت جهادی در حسینیه‌ها، مساجد و.. جمع و به یاری مردم شتافتند.

حسینی ادامه داد: هیات، حسینیه ها، مساجد، بهداشت و درمان، بسیج و سپاه پای کار آمدند و اتفاقات خوبی را رقم زدند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری مشکلات به حداقل خود رسید.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: با فعالیت های صورت گرفته به وضعیت فعلی کرونا و پیک پنجم رسیدیم و رهبری نیز طی سخنرانی فرمودند؛ اولویت اول کشور کرونا است و تمام گروه ها و تشکل ها به صورت جهادی پای کار آمدند.

وی تصریح کرد: اولین اقدام مسوولان و حمایت های صورت گرفته سنت خوب خیرات و انفاق اتفاق افتاد و این مرکز درمانی خصوصی برای واکسیناسیون در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفت.

حسینی افزود: برخی می گویند رضایت مردمی نیست و امروز هجمه دشمن با ویروس کرنا به ایران رسیده و مردم با جهادگری، شهادت طلبی و ایثار در کشور اتفاقات خوبی را رقم زدند.

امام جمعه پردیس با اشاره به ثبت نام افراد واجد الشرایط در قرارگاه شهید سلیمانی، تشریح کرد: در سامانه سپاه افراد بسیاری ثبت نام کردند تا در قرارگاه سیار و ثابت شهید سلیمانی کار جهادی کنند و اینگونه لبیکی محکم به ندای رهبری سر دادند.

وی ابراز کرد: هم اکنون در این طرح به ۲۰۰ خانوار مستمند درگیر کرونا مساعدت های خوبی انجام میشود و علی رقم تحریم های ظالمانه آمریکای جنایتکار توان و قدرت مردم ما بیشتر شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول