اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

فرصت برای ارائه همه برنامه‌هایم در صحن مجلس نبود/ پیگیر معیشت کارمندان وزارت عتف و بورسیه دانشجویان خواهم بود

وزیر پیشنهادی علوم در خصوص وضعیت کارمندان وزارت علوم گفت: تمام تلاش خود را در جهت احقاق حقوق و معیشت آنها با رایزنی با سازمان برنامه و بودجه به کار خواهم برد.

فرصت برای ارائه همه برنامه‌هایم در صحن مجلس نبود/ پیگیر معیشت کارمندان وزارت عتف و بورسیه دانشجویان خواهم بود

محمدعلی زلفی‌گل وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس اظهار کرد: با توجه به حجم بالای سؤالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گستردگی و تنوع فعالیت‌ها در حوزه آموزش عالی و زمان کم ارائه در مجلس، متأسفانه نتوانستم تمام برنامه‌های خود را در صحن مجلس ارائه دهم؛ در حالی که در برنامه تفصیلی اینجانب به تمام پرسش‌ها، پاسخ لازم داده شده است.

وی ادامه داد: در خصوص وضعیت کارمندان وزارت علوم باید بگویم به عنوان یاوران علمی وزارت عتف، تمام تلاش خود را در جهت احقاق حقوق و معیشت آنها با رایزنی با سازمان برنامه و بودجه به کار خواهم برد و پیگیری خواهم کرد.

زلفی‌گل در مورد دانشجویان بورسیه نیز گفت: بنده به عنوان   سرباز علمی نظام پیگیر احقاق حقوق قانونی این دانشجویان  بورسیه طبق قوانین مربوطه خواهم بود.

وی در خصوص حق پژوهانه دانشجویان دکتری که طی ۸ سال اخیر مغفول مانده است، اظهار کرد: این موضوع را پیگیری می‌کنم و طرح هایی برای احیای مجدد آن دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول