اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

گشت‌های مشترک منابع طبیعی و محیط‌زیست برای پایان دادن به حریق‌های سریالی در میانکاله

گشت‌های مشترک اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_منطقه ساری و اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در راستای حفظ و حراست از منابع طبیعی و مناطق حفاظت شده آغاز به کار کرد.

گشت‌های مشترک منابع طبیعی و محیط‌زیست برای پایان دادن به حریق‌های سریالی در میانکاله

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نشست مشترک مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با فرماندهان یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ منطقه ساری و فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست مازندران در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ منطقه ساری در این‌باره اظهار کرد: این نشست به‌منظور حفظ و حراست از منابع طبیعی و مناطق چهارگانه حفاظت شده و زیستگاه‌های حیات وحش در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: همچنین اقدامات مشترک پیشگیرانه یگان‌های حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست برای جلوگیری از هرگونه تخریب، تصرف، شکار غیرمجاز، قاچاق چوب ، قطع درختان به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

فرمانده یگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ منطقه ساری اضافه کرد: این اقدامات در عرصه‌های منابع طبیعی با شناسایی مناطق حساس و همکاری دوجانبه نیروهای یگان‌های حفاظت برای اطفای حریق در عرصه‌های تحت حفاظت به‌ویژه در پناهگاه حیات وحش میانکاله و اجرای گشت‌های تلفیقی یگان‌ها در دستور کار قرار دارد.

مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در این‌باره اظهار کرد: البته این همکاری‌ها در گذشته بوده ولی قبلا کمرنگ بوده ولی اکنون تمام تجهیزات و امکانات و گشت‌های مشترک فعال شده است.

وی با بیان اینکه گشت‌های هماهنگ بازتاب خوبی خواهد داشت ، خاطرنشان کرد: باتوجه به اهداف مشترک دو سازمان  درصورت  بکارگیری امکانات و نیروها مسلما نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در پایان گفت: اهداف اداره‌کل منابع طبیعی و محیط زیست در جهت جلوگیری از آتش‌سوزی، قاچاق چوب، تخریب جنگل و حیات وحش و سایر که وظایف نزدیک به هم بوده و اگر امکانات و تجهیزات نیرو تجمیع شوند اثرات بهتری به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول