اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

‍ ‍ آغاز واکسیناسیون مادران باردار اسفراینی

مدیر گروه پیشگیری از بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین ‍از آغاز واکسیناسیون مادران باردار اسفراینی از فردا خبر داد.

‍ ‍ آغاز واکسیناسیون مادران باردار اسفراینی

مریم سلطانی درگفت‌وگو با خبرنگارفارس در اسفراین اظهار کرد: واکسیناسیون مادران باردار در اسفراین از فردا چهارشنبه سوم شهریور ماه آغاز و این گروه، طبق اعلام وزارت بهداشت می توانند واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه کلیه مادرانی که در هفته ۱۲ تا ۳۴ هستند می توانند برای دریافت واکسن به سامانه salamat.gov.ir مراجعه وثبت نام نمایند، افزود: اگر کسی موفق به ثبت نام در این سامانه نشد حتما به نزدیکترین پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه نماید.

مدیر گروه پیشگیری از بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به اینکه واکسیناسیون مادران باردار از ساعت ۱۷ تا ۱۸ عصر فردا انجام می شود گفت: این افراد پس از واکسینه شدن در صورت بروز علائم احتمالی کرونا، به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه یا کد ۴ سامانه ۴۰۳۰ جهت اخذ راهنمایی های پیامک ارسال نمایند.

سلطانی همه مادران باردار با سن ۳۵ سال و بالاتر، مادران در همه گروه های سنی شاغل دربهداشت و درمان، همه مادران باردار در شرایطی که همسر ایشان در بخش های کرونا و یا مراکز بهداشتی مدیریت کرونا شاغل است، مادران در همه گروه های سنی شاغل در گروه های شغلی اولویت دریافت واکسن، همه مادران باردار با نمایه توده بدنی ۳۵ و بالاتر، همه مادران باردار با بارداری های دو قلویی و چند قلویی و همه مادران باردار با بیماری های زمینه ای را جزو گروههای مشمول دریافت واکسن کرونا عنوان کرد.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول