اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برای سومین بار؛ جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر کرمانشاه «پنجشنبه» برگزار می‌شود

فرماندار کرمانشاه گفت: پنجشنبه همین هفته جلسه‌ای دیگری برای انتخاب هیأت رئیسه تشکیل خواهد شد که امیدواریم به نتیجه برسد.

برای سومین بار؛ جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر کرمانشاه «پنجشنبه» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر در جلسه شورای شهر امروز که به دلیل عدم‌حضور ۲ نفر از اعضا و به حد نصاب نرسیدن اعضا تشکیل نشد، اظهار داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده تکلیف دو نفر از اعضای شورا ردصلاحیت شده تا ۱۸ شهریورماه مشخص خواهد شد و در صورت منفک شدن از شورا دو نفر علی‌البدل جایگزین خواهند شد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه فرصت‌سوزی در حق مردم صحیح نیست، گفت: اگر جزء اختیارات فرماندار بود در همان جلسه اول وضعیت را تعیین تکلیف می‌کردم.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: باید با این موضوع قاطعانه برخورد کرد تا در شوراهای دیگر تکرار نشود، پنجشنبه، چهارم شهریورماه همین هفته جلسه‌ای دیگری برای انتخاب هیأت رئیسه و سرپرست شهرداری کرمانشاه تشکیل خواهد شد که امیدواریم به نتیجه برسد.

رنجبر متذکر شد: این جلسات همچنان ادامه پیدا خواهد کرد؛ غیبت‌ها، عدم حضورها و تخلفات انجام شده توسط اعضای شورای ششم به هیأت نظارت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول