اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۳۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در روانسر به بهره‌برداری می‌رسد

فرمانداری روانسر گفت: همزمان با هفته دولت، ۳۰ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

۳۰ پروژه  به مناسبت هفته دولت در روانسر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعدی مصطفی‌زاده امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: ۳۰ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، اقتصادی و کشاورزی در روانسر به بهره‌برداری می‌رسد و مردم شهرستان از خیر و برکت این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی در ادامه اشاره‌ای به بحث کرونا در شهرستان داشت و گفت: متأسفانه طی چند روز گذشته شاهد افزایش آمار بستری‌ها در سطح شهرستان روانسر بودیم که اطلاع‌رسانی‌های لازم را در این خصوص داشته‌ایم تا از خود مردم برای مدیریت کرونا استفاده کنیم.

فرماندار روانسر با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: جلسات ستاد کرونای شهرستان برگزار شده و تلاش ما این است در این وضعیت تمهیدات لازم را متناسب رنگ‌بندی شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان روانسری از واکسیناسیون، گفت: تاکنون حدود ۳۸ درصد از جمعیت هدف شهرستان معادل ۱۵ هزار نفر علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

مصطفی‌زاده تصریح کرد: کماکان مردم استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای ریشه‌کن کردن کرونا مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/پ

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول